Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

Τα γενέθλια του Μήτσου

Από την tzina45

Αγαπητέ νονέ,

με λένε Μήτσο, δεν ξέρω αν με θυμάσαι γιατί έχεις βα­φτί­σει πολλούς σαν εμένα. Το καλύτερο δώρο που θα μπο­ρού­σες να μου αγοράσεις για τα γενέθλιά μου είναι: η μπροστινή πλευρά του σώματός μου, μισό κεφάλι, πό­δια και χέρια.

Ρούχα δε σου λέω να μου αγοράσεις διότι για αυτό φρο­ντί­­σα­νε τα παιδιά του ΣΤ1, τα φιλαράκια μου, όπως και για κα­πέλο.



Στη φυσική τους είμαι αρκετά χρήσιμος. Δεν ξέρεις
πόσο θα ήθελα να βρισκόμουν στη θέση τους.


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΥ: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]



4 σχόλια:

Myrto Star είπε...

Κούκλος ο Μήτσοςςςς!!! :)

george pntlks είπε...

Του πάνε τα ροζ... :P

Anastazzzia είπε...

Αχαχαχαχαχα! Μπράβο παιδιά!

δάσκαλος98 είπε...

Όταν είσαι κούκλος, όλα τα χρώματα σου πάνε!... ;))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.