27 Φεβ 2012

Τα τρία κακά γουρουνάκια!

Από την tzina45
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία κακά γουρουνάκια. Μία μέρα πήγαν να αγοράσουν από τον μπακάλη μαρούλια! Εκεί βρισκόταν ένας πολύ καλός λύκος! Και τότε αρχίζουν να μιλάνε:
ΜΠΑΚΑΛΗΣ: Ορίστε γουρουνάκια μου!
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ: Ευχαριστούμε, του λένε ειρωνικά και κοροϊδευτικά!
ΛΥΚΟΣ: Επειδή σας βλέπω κάθε μέρα εδώ, μήπως θέλετε να σας τα φέρνω εγώ στο σπίτι σας;
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ: Ναι! Τα θέλουμε κάθε μέρα στις εφτά η ώρα! Και μη τυχόν και αργήσεις!

Δηλαδή σκεφτείτε θράσος αυτά τα γουρουνάκια! Λοιπόν ο λύκος πηγαίνει πια κάθε μέρα τα λαχανικά στα γουρουνάκια! Μία μέρα λένε τα γουρουνάκια μεταξύ τους:

Ακούστε παιδιά αυτός ο λύκος θα έχει πολύ πάχος, να τον φάμε! Χα, χα, χα, χα, χα Και αρχίζουν να στρώνουν το σχέδιο!
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ 1: Ακούστε μάγκες μια και είμαι ο μεγαλύτερος θα είμαι κι ο αρχηγός!

Εντάξει λένε τα άλλα δύο γουρουνάκια! Ποιο είναι το σχέδιο;
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ 1: Θα του πείτε μόλις έρθει να φέρει τα πράγματα να τον κεράσετε κάτι κι εγώ θα φέρω την καραμπίνα για να τον σκοτώσω!

Την άλλη μέρα λοιπόν έρχεται ο λύκος τρώνε μαζί και... ο λύκος πέθανε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα