9 Οκτ 2012

Πωλείται διαμέρισμα 94 τ.μ.

Από την Despina01
Μαθήτρια της έκτης τάξης

ΠΩΛΕΙΤΑΙ διαμέρισμα που έχω κληρονομήσει από τη γιαγιά μου που το κληρονόμησε από τη μαμά της. Είναι 94 τ.μ. με τρεις κρεβατοκάμαρες που έχουν ξύλινες ντουλάπες και μια τηλεόραση. Η τηλεόραση μου πήρε 580 $ και η ντουλάπα 480 $. Έχει μπάνιο με πλακάκια και βρύσες. Οι βρύσες είναι καινούργιες. Προχθές τις πήρα ώρα 12 και 15. Γιατί αν θέλετε να ξέρετε κρατώ και ημερολόγιο. Να π.χ. πότε είχε γενέθλια ο θείος μου. Είναι πολύ γέρος και πολύ τσιγκούνης.

Στην πολυκατοικία μένουν πολλές οικογένειες με παιδιά ή χωρίς. Όμως κάθε πρωί βλέπετε το μπάνιο της κ. Τασίας. Από πάνω μένει ένας γέρος και πολύ παράξενος. Μόλις βγεις θα δεις ένα δάσος. Αν μπεις εκεί μέσα θα δεις παιδάκια να παίζουν. Λίγα χιλιόμετρα είναι ο ζωολογικός κήπος. Κάτι τετράγωνα πιο πέρα είναι ένα σούπερ μάρκετ.

Η τιμή είναι 99.000 $. Για πληροφορίες καλέστε στο 00 666066. Αν δε με βρείτε ζητήστε τη θεία μου τη Μαρίκα. Α, καλά η θεία η Μαρίκα είναι μια πολύ καλή κυρία και είναι συνέχεια...


3 σχόλια:

Nasia28 είπε...

Νομιζω δε xρειαζεται να ερθω να το δω η περιγραφη ηταν πληρης.ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ!!!

Joan είπε...

Πολύ καλό μου ακούγεται!
μη το πουλήσεις!

δάσκαλος98 είπε...

Χα χα χα! Καλό, Joan! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα