22 Φεβ 2013

Με παράσυρε το ρέμα

Χαμός σήμερα από τη βροχή! Μάλλον βοήθησαν και τα βουλωμένα φρεάτια στη λεωφόρο έξω απ’ το σχολείο μας...


Βαριά σεκλέτια έχω απόψε
και η καρδιά μου είναι κλειστή.
Βλέπω να φεύγει απ’ τη ζωή μου
εκείνη που ’χω ερωτευθεί...

Με παράσυρε το ρέμα...
Μάνα μου, δεν είναι ψέμα:
Καίγομαι γι’ αυτήν και λιώνω,
την αγαπώ!

Με τραβούν τα βήματά της,
η κακούργα η ομορφιά της
κι αν μου φύγει κάποια μέρα,
θα τρελαθώ!

Στον ύπνο μέσα φεύγει η καρδιά μου,
τη βλέπω μ’  άλλον να μ’ απατά
και με τρομάζουν τα όνειρά μου,
αν βγουν στο τέλος αληθινά...

Με παράσυρε το ρέμα...


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ: Βασίλης Τσιτσάνης
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Γλυκερία, Αγάθωνας Ιακωβίδης
ΔΙΣΚΟΣ: Μέχρι να βρούμε ουρανό (2005)

Καιρός και κλίμαΤραγούδια

4 σχόλια:

maranda είπε...

Καλέσατε το 108;

δάσκαλος98 είπε...

Χε χε! Καλέσαμε τα είδη ψαρέματος. Κάθεσαι στο μπαλκόνι έξω από την τάξη και περιμένεις υπομονετικά να τσιμπήσει η τσιπούρα απ' το προαύλιο! ;))

maranda είπε...

...και στο μεταξύ πίνεις και μερικά τσίπουρα για το κρύο!Και άδεις κι εσύ το προαναφερθέν άσμα. Δεν είν' κακό!:))

δάσκαλος98 είπε...

Χα χα χα! Και διαβάζεις και τη μισή εφημερίδα! ;))
(την υπόλοιπη τη βάζεις στα παπούτσια σου -κρύο το νερό!)

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα