Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Τα 5 πιο αστεία ανέκδοτα!

Από τη Nasia28

 1 
Όταν ο παππούς μου ήταν νέος, η Νεκρά Θάλασσα ήταν ακόμα άρρωστη.

 2 
– Πώς λέγεται το φιλί που σκοτώνει;
– Κιλκίς!

 3 
– Μπαμπά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
– Τα λεφτά από τα κάλαντα!

 4 
– Πώς λέγονται οι θηλυκοί μικροί άγγελοι;
– Μικρές αγγελίες.

 5 
Είναι που λέτε μια ξανθιά*, μια μελαχρινή και μια κοκκινομάλλα, οι οποίες έχουν ναυ­α­γή­σει σε ένα ερημονήσι. Η απέναντι ακτή απέχει 100 μίλια, πολύ μεγάλη α­πό­στα­ση. Αλλά, μια και δεν έχουν καθόλου φαγητό και νερό πρέπει να προσπα­θήσουν να τη διασχίσουν αλλιώς θα πεθάνουν. Κανονίζουν, λοιπόν να φύγει μια από αυτές και να πάει να φέρει βοήθεια.

Ξεκινάει λοιπόν η κοκκινομάλλα, η οποία κάνει δέκα μίλια, νιώθει ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει και γυρίζει πίσω. Μετά αποφασίζουν να δοκιμάσει η μελαχρινή, η οποία ή­ταν σε καλύτερη φυσική κατάσταση. Πράγματι, έκανε 15 μίλια, αλλά κουράστηκε και αυτή και γύρισε πίσω. Έτσι, απέμεινε η ξανθιά. Βλέποντας ότι εί­ναι η μόνη ελ­πί­δα που είχαν, η ξανθιά ξεκίνησε με όλες της τις δυνάμεις, έκανε 95 μίλια, και ξε­θε­ω­μέ­νη εί­πε:
– Αποκλείεται να τα καταφέρω.

Και γύρισε πίσω.

*Εγώ δε συμφωνώ με τα ανέκδοτα που οι ξανθιές έχουν τον ρόλο της χαζής. Πι­στέψτε με κι εγώ ξαν­θο­μαλ­λού­σα είμαι!



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο !!!!!

Ανώνυμος είπε...

τελεια ανεκδοτα

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.