12 Μαΐ 2013

Δεν ξέρω πώς θα μοιάζει η δική μου

Από ειδικό συνεργάτη μας
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Όταν μεγαλώσω και κάνω δική μου οικογένεια, δεν ξέρω ακόμα πώς θα μοιάζει. Για παράδειγμα εγώ με την οικογένειά μου, κυριότερα οι γονείς μου, τσακωνόντουσαν κάθε μέρα. Μέχρι που τους είπα να χωρίσουν γιατί δεν άντεχα άλλο. Βέβαια δε στεναχωρήθηκα καθόλου γιατί κατάλαβα ότι δεν ταιριάζουν.

Τώρα αρχίζουν τα καλά επειδή έφυγε ο μπαμπάς μου και ζούμε ευτυχισμένοι αν και πηγαίνω βόλτες μαζί του το Σαββατοκύριακο. Η μαμά μάς λέει πως είναι καλύτερα τώρα παρά όταν ήταν μαζί μας. Εγώ ένιωσα απελευθερωμένη με αυτό, πόσο μάλλον για το θέμα του τσακωμού.

Και εύχομαι από δω και πέρα να ζω μια καλύτερη ζωή στη μικρή παιδική ηλικία μου.


2 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Αγαπάμε τόσο πολύ τους γονείς μας που θέλουμε πάνω απ' όλα να είναι ευτυχισμένοι. Είτε ζουν μαζί είτε χωριστά.
Όσο για το πώς θα μοιάζει η οικογένεια που θα κάνεις στο μέλλον, έχω μια... υποψία: Ένα τόσο καλό, γλυκό και δυνατό παιδί δεν μπορεί παρά να δημιουργήσει κάτι πολύ όμορφο! :D

Ανώνυμος είπε...

Eπιτέλους πότε εμείς οι μεγάλοι θα καταλάβουμε οτι με τον εγωισμό και τα σφάλματά μας δημιουργούμε αγιάτρευτες πληγές στις αθώες παιδικές ψυχούλες;

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα