12 Μαΐ 2013

Είναι πολύ σημαντική!

Από την Georgia.2001
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Εγώ είμαι πολύ δεμένη με την οικογένειά μου. Η οικογένειά μου αποτελείται από τους γονείς και από εμένα και τον αδελφό μου ή όπως λέγεται «πυρηνική». Στην οικογένειά μας όλοι σχεδόν πάντα είμαστε όλοι αγαπημένοι. Βέβαια καμιά φορά τσακωνόμαστε αλλά μετά πάντα τα βρίσκουμε.

Εγώ έχω περάσει όμορφες στιγμές με την οικογένειά μου. Τις πιο ωραίες τις περνάω συνήθως το Σάββατο ή την Κυριακή που δεν έχουμε σχολείο και που οι γονείς δε δουλεύουν και μπορούμε να είμαστε μαζί. Τότε μπορούμε να μιλάμε, να βλεπόμαστε και να περνάμε όλοι μαζί καλά.

Γενικά για εμένα η οικογένειά μου είναι πολύ σημαντική και την αγαπώ πολύ!

«Το πιο σημαντικό σε μια οικογένεια είναι να είναι όλοι καλά μεταξύ τους, να συζητάνε και να βοηθάνε ο ένας τον άλλον». Αυτά είναι τα απαραίτητα που πρέπει να συμπεριλαμβάνει μια όμορφη οικογένεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα