Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

Είναι πολύ σημαντική!

Από την Georgia.2001

Εγώ είμαι πολύ δεμένη με την οικογένειά μου. Η οικογένειά μου αποτελείται από τους γο­νείς και από εμένα και τον αδελφό μου ή όπως λέγεται «πυρηνική». Στην οι­κο­γέ­νει­ά μας όλοι σχεδόν πάντα είμαστε όλοι αγαπημένοι. Βέβαια καμιά φορά τσα­κω­νό­μα­στε αλ­λά μετά πάντα τα βρίσκουμε.

Εγώ έχω περάσει όμορφες στιγμές με την οικογένειά μου. Τις πιο ωραίες τις περνάω συ­νή­θως το Σάββατο ή την Κυριακή που δεν έχουμε σχολείο και που οι γονείς δε δου­λεύ­ουν και μπορούμε να είμαστε μαζί. Τότε μπορούμε να μιλάμε, να βλεπόμαστε και να περ­νάμε όλοι μαζί καλά.

Γενικά για εμένα η οικογένειά μου είναι πολύ σημαντική και την αγαπώ πολύ!

«Το πιο σημαντικό σε μια οικογένεια είναι να είναι όλοι καλά μεταξύ τους, να συ­ζη­τά­νε και να βοηθάνε ο ένας τον άλλον». Αυτά είναι τα απαραίτητα που πρέπει να συ­μπε­ρι­λαμ­βά­νει μια όμορφη οικογένεια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.