8 Μαΐ 2013

Έξυπνες ατάκες!

Από τις Nasia28 και CoolAngie
Μαθήτριες της έκτης τάξης

Παρακάτω υπάρχουν οι καλύτερες ατάκες που βρήκαμε! Απολαύστε τες:

  • Σταμάτα να κλαις εξαιτίας ενός ατόμου. Θυμήσου ότι υπάρχουν ακόμα 6.790.062.216 άνθρωποι για να τους χαμογελάσεις!
  • Σταμάτα να λες «Δεν μπορώ!». Μπορείς, αλλά επιλέγεις να μην το κάνεις.
  • Απέτυχα σε μερικά διαγωνίσματα, αλλά ο φίλος μου τα κατάφερε σε όλα. Τώρα είναι ένας μηχανικός στη Microsoft κι εγώ είμαι ο ιδιοκτήτης της. (Bill Gates)
  • Δεν έχεις χάσει το χαμόγελό σου. Είναι ακριβώς κάτω από τη μύτη σου. Απλώς το έχεις ξεχάσει.
  • Δεν είναι πόσο καλός είσαι. Είναι πόσο καλός θες να είσαι.
  • Πάρε την ευθύνη των πράξεών σου, να είσαι περήφανος για το ποιος είσαι, δούλεψε σκληρά για να πετύχεις τους στόχους σου... και όταν κάποιος σου πει ότι δεν μπορείς, εσύ πες: «Παρακολούθησέ με!»
  • Μάθε στα παιδιά πώς να σκεφτούν, όχι τι να σκεφτούν.
  • Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα.
  • Αν θες τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να ξυπνήσεις!
  • Μερικοί άνθρωποι θέλουν να γίνει, κάποιοι άλλοι εύχονται να γίνει και άλλοι το κάνουν πραγματικότητα.
  • Αν δεν πετάς τα άχρηστα που μαζεύονται γύρω σου, δε θα βρουν χώρο για να σου έρθουν τα καινούργια που τόσο επιθυμείς.
  • Μη φοβάσαι να είσαι διαφορετικός, να φοβάσαι να είσαι ο ίδιος με όλο τον κόσμο.
  • Μπορείς να πεις ό,τι θέλεις για εμένα αλλά εγώ θα συνεχίσω να είμαι αυτός που είμαι και αυτό είναι κάτι που εσύ δε θα γίνεις ποτέ!
  • Όταν κάποιος σε πληγώσει κλάψε ένα ποτάμι, χτίσε μια γέφυρα και ξεπέρασέ το.
  • Ο καθένας μας είναι μια ιδιοφυΐα, αλλά αν κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλώσει σε ένα δέντρο, θα περάσει όλη του τη ζωή πιστεύοντας ότι είναι χαζό. (Albert Einstein)
  • Πριν μιλήσεις άκου! Πριν ξοδέψεις κέρδισε! Πριν γράψεις σκέψου! Πριν τα παρατήσεις προσπάθησε! Πριν πεθάνεις ζήσε!

Εγώ κι ο κόσμος
ΠΗΓΗ: angelaspinkyworld.blogspot.com

2 σχόλια:

Antie είπε...

Εξαιρετικό!

Nasia28 είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα