Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

Έξυπνες ατάκες!

Από τη Nasia28 και την CoolAngie

Παρακάτω υπάρχουν οι καλύτερες ατάκες που βρήκαμε! Απολαύστε τες:

 1  Σταμάτα να κλαις εξαιτίας ενός ατόμου. Θυμήσου ότι υπάρχουν 6.790.062.216 άν­θρω­ποι ακόμα για να τους χαμογελάσεις!

 2  Σταμάτα να λες «Δεν μπορώ!». Μπορείς, αλλά επιλέγεις να μην το κάνεις.

 3  Απέτυχα σε μερικά διαγωνίσματα, αλλά ο φίλος μου τα κατάφερε σε όλα. Τώρα εί­ναι έ­νας μηχανικός στη Microsoft κι εγώ είμαι ο ιδιοκτήτης της. (Bill Gates)

 4  Δεν έχεις χάσει το χαμόγελό σου. Είναι ακριβώς κάτω από τη μύτη σου. Απλώς το έ­χεις ξεχάσει.

 5  Δεν είναι πόσο καλός είσαι. Είναι πόσο καλός θες να είσαι.

 6  Πάρε την ευθύνη των πράξεών σου, να είσαι περήφανος για το ποιος είσαι, δού­λε­ψε σκλη­ρά για να πετύχεις τους στόχους σου... και όταν κάποιος σου πει ότι δεν μπο­ρείς, εσύ πες: «Παρακολούθησέ με!»

 7  Μάθε στα παιδιά πώς να σκεφτούν, όχι τι να σκεφτούν.

 8  Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα.

 9  Αν θες τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κά­νεις είναι να ξυπνήσεις!

 10  Μερικοί άνθρωποι θέλουν να γίνει, κάποιοι άλλοι εύχονται να γίνει και άλλοι το κά­νουν πραγ­μα­τι­κό­τη­τα.

 11  Αν δεν πετάς τα άχρηστα που μαζεύονται γύρω σου, δε θα βρουν χώρο για να σου έρ­θουν τα καινούργια που τόσο επιθυμείς.

 12  Μη φοβάσαι να είσαι διαφορετικός, να φοβάσαι να είσαι ο ίδιος με όλο τον κό­σμο.

 13  Μπορείς να πεις ό,τι θέλεις για εμένα αλλά εγώ θα συνεχίσω να είμαι αυτός που εί­μαι και αυτό είναι κάτι που εσύ δε θα γίνεις ποτέ!

 14  Όταν κάποιος σε πληγώσει κλάψε ένα ποτάμι, χτίσε μια γέφυρα και ξεπέρασέ το.

 15  Ο καθένας μας είναι μια ιδιοφυΐα, αλλά αν κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρ­φα­λώ­σει σε ένα δέντρο, θα περάσει όλη του τη ζωή πιστεύοντας ότι είναι χα­ζό. (Al­bert Einstein)

 16  Πριν μιλήσεις άκου!
Πριν ξοδέψεις κέρδισε!
Πριν γράψεις σκέψου!
Πριν τα παρατήσεις προσπάθησε!
Πριν πεθάνεις ζήσε!

ΠΗΓΗ: angelaspinkyworld.blogspot.gr


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: εγώ κι ο κόσμος


2 σχόλια:

Antie είπε...

Εξαιρετικό!

Nasia28 είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.