Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Η ζωή διάλεξε για εμένα!


Όταν γεννήθηκα οι γονείς μου (αυτοί που με γέννησαν) δεν είχαν λεφτά να με με­γα­λώ­σουν και έτσι με πήραν αυτοί οι γονείς που έχω τώρα.

Όταν άρχιζα να μεγαλώνω οι γονείς μου με είπαν όλη την αλήθεια. Στην αρ­χή σο­κα­ρί­στη­κα και νόμιζα ότι ήταν πλάκα. Όμως όταν μου το είπαν ο νο­νός μου και η γιαγιά μου τότε άρχιζα να το πιστεύω.

Νομίζω ότι εδώ η ζωή διάλεξε για εμένα. Αυτή η υιοθεσία μου άλλαξε τη ζω­ή αλ­λά νομίζω προς το καλό αυτή τη φορά.



1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Η ζωή σού έκανε ένα εξαιρετικό δώρο και είναι πολύ σημαντικό που το καταλαβαίνεις. Δώσε της πολλά χαιρετίσματα: Την ευχαριστώ κι εγώ που σε νοιάστηκε! :))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.