Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Καμιά φορά αποφασίζει η ζωή για σένα

Οι συνεργάτες μας διάβασαν ένα κείμενο για την οικογένεια στο σχο­λι­κό βιβλίο, στάθηκαν σε μια πρόταση της τελευταίας πα­ρα­γρά­φου (βλ. εικόνα) και γράφουν την άποψή τους.


Πατήστε στους πράσινους υπερσυνδέσμους και δείτε τις α­ναρ­τή­σεις τους:

Είμαι πολύ συγκινημένος (χιμπατζή13)
Ένιωσα ότι μπορούσα να κάνω τα πάντα! (aektzispilotos2001)
Έφταιγε η μοίρα μου! (under the light)
Η ατυχία μου (RoCkVaN4)
Η ζωή διάλεξε για εμένα! (ειδικός συνεργάτης)
Καλές και κακές εκπλήξεις (kounelaki01)
Να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες (Anthony12)

ΕΙΚΟΝΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: εγώ κι ο κόσμος


2 σχόλια:

maranda είπε...

Μπράβο, παιδιά, όλα τα 'χουν τα κείμενά σας: συγκίνηση, χιούμορ,εκπλήξεις και κυρίως ιδιαίτερο στιλ γραφής το καθένα!
Μπράβο και στον κύριο για τα εύστοχα σχόλιά του και πιο πολύ γιατί δείχνει πόσο σας καμαρώνει όλους!:))

δάσκαλος98 είπε...

Ευχαριστούμε! :))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.