16 Μαΐ 2013

Να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες

Από τον Anthony12
Μαθητής της έκτης τάξης

Η ζωή είναι μια όμορφη αλλά και αρκετά δύσκολη δοκιμασία. Στην αρχή κάνουμε όνειρα για το μέλλον και προσπαθούμε να τα πραγματοποιήσουμε. Όμως στην πορεία μπορεί να συναντήσουμε δυσκολίες τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίζουμε και να ξεπερνάμε.

Αυτό συνέβη και σε μένα. Ήθελα πάρα πολύ να κληρωθώ για τη θέση του παραστάτη, αλλά την ημέρα της κλήρωσης δεν κληρώθηκα. Τη στιγμή εκείνη δεν πίστεψα ότι στάθηκα τόσο άτυχος. Ένιωσα αδικημένος και ήμουν πολύ λυπημένος. Τις επόμενες μέρες όμως, με τη βοήθεια των φίλων μου, του δασκάλου μου και της οικογένειάς μου, κατάφερα να το ξεπεράσω. Έτσι συνέχισα κανονικά την καθημερινότητά μου.

Ξέρω ότι αυτή ήταν μια μικρή δυσκολία, αλλά από αυτήν έμαθα ότι τα πράγματα στη ζωή δεν έρχονται πάντα όπως τα θέλουμε αλλά κάποιες φορές αποφασίζει η ζωή για εμάς.


1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Οι δυσκολίες της ζωής είναι η μικρή μας περιουσία. Μας κάνουν σοφότερους και δυνατότερους... Σε καμαρώνω! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα