Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες

Από τον Anthony12

Η ζωή είναι μια όμορφη αλλά και αρκετά δύσκολη δοκιμασία. Στην αρχή κάνουμε ό­νει­ρα για το μέλλον και προσπαθούμε να τα πραγματοποιήσουμε. Όμως στην πορεία μπο­ρεί να συ­να­ντή­σου­με δυσκολίες τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίζουμε και να ξε­περ­νά­με.

Αυτό συνέβη και σε μένα. Ήθελα πάρα πολύ να κληρωθώ για τη θέση του πα­ρα­στά­τη, αλ­λά την ημέρα της κλήρωσης δεν κληρώθηκα. Τη στιγμή εκείνη δεν πίστεψα ότι στά­θη­κα τό­σο άτυχος. Ένιωσα αδικημένος και ήμουν πολύ λυπημένος. Τις επόμενες μέ­ρες ό­μως, με τη βοήθεια των φίλων μου, του δασκάλου μου και της οικογένειάς μου, κατάφε­ρα να το ξε­πε­ρά­σω. Έτσι συνέχισα κανονικά την καθημερινότητά μου.

Ξέρω ότι αυτή ήταν μια μικρή δυσκολία, αλλά από αυτήν έμαθα ότι τα πράγματα στη ζω­ή δεν έρχονται πάντα όπως τα θέλουμε αλλά κάποιες φορές αποφασίζει η ζωή για ε­μάς.



1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Οι δυσκολίες της ζωής είναι η μικρή μας περιουσία. Μας κάνουν σοφότερους και δυνατότερους... Σε καμαρώνω! :))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.