Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Είμαι πολύ συγκινημένος

Από τον χιμπατζή13

Οι γεννήσεις τον τελευταίο καιρό στην πατρίδα μας έχουν μειωθεί, αλλά εγώ εί­χα την τύ­χη να έρθω στη ζωή. Αυτό πιστεύω πως είναι ένα ευχάριστο γεγονός για τους γο­νείς μου, που απέκτησαν ένα μωρό. Μερικοί ενήλικες δεν έχουν την τύ­χη να γο­νι­μο­ποι­ή­σουν το άλλο φύλο διότι τα γενετικά τους υλικά μπορεί να μην είναι συμβα­τά.

Η ζωή αυτή τη φορά στάθηκε με το μέρος μου και είμαι πολύ συγκινημένος για τον ερ­χο­μό μου στον κόσμο τούτο.



1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Δεν ξέρω αν φταίει που είσαι πολύ συγκινημένος, αλλά έγραψες ένα πολύ συγκινητικό κείμενο... Σε καμαρώνω! :D

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.