Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2015

Πωλείται γηροκομείο

Από την player99

Καλημέρα, τι μου κάνετε; Είμαι ο κύριος Βαγγέλης ή Βάγγος όπως με φωνάζουν οι φί­λοι, οι συγγενείς και γενικώς όσοι με ξέρουν. Από κει και πέρα πείτε με ό­πως θέ­λε­τε. Θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι πουλάω ένα γηροκομείο, με πολ­λούς η­λι­κι­ω­μέ­νους, δώρο, μην ανησυχείτε. Είναι κοντά στο μετρό Πανόρμου. Α­κό­μα είναι 170 τε­τρα­γω­νι­κά μέτρα, στον πρώτο όροφο, έχει 26 δωμάτια, 2 κου­ζί­νες, 6 μπά­νια, 4 W/C και 2 τεράστια καθιστικά. Βρίσκεται στους Α­μπε­λό­κη­πους και είναι τέλειο. Ξέρετε, ο πα­τέ­ρας μου με τον παππού μου το έφτιαξαν. Δεν ή­ταν να γίνει γηροκο­μείο αλλά μέ­χρι να το φτιάξουν ο παππούς μου και η για­γιά μου είχαν γεράσει οπότε το έκαναν γη­ρο­κο­μεί­ο.

Για περισσότερες πληροφορίες αναζητήστε ή εμένα ή τη γυναίκα μου Ζου­μπου­λί­α ή ό­πως τη λέω εγώ Ζούμπω. Καλέστε στο τηλέφωνο 210-0000000. Κινητό δεν έχω, μου το κόψανε και περιμένω κάποιος να αγοράσει το γηροκομείο για να μου δώσει το πρώ­το, άντε και το δεύτερο νοίκι να το πληρώσω.

Ευχαριστώ πολύ.

Κύριος και κυρία Μαλαματένιοι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.