14 Νοε 2015

Πωλείται γηροκομείο

Από την player99
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Καλημέρα, τι μου κάνετε; Είμαι ο κύριος Βαγγέλης ή Βάγγος όπως με φωνάζουν οι φίλοι, οι συγγενείς και γενικώς όσοι με ξέρουν. Από κει και πέρα πείτε με όπως θέλετε. Θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι πουλάω ένα γηροκομείο, με πολλούς ηλικιωμένους, δώρο, μην ανησυχείτε. Είναι κοντά στο μετρό Πανόρμου. Ακόμα είναι 170 τετραγωνικά μέτρα, στον πρώτο όροφο, έχει 26 δωμάτια, 2 κουζίνες, 6 μπάνια, 4 W/C και 2 τεράστια καθιστικά. Βρίσκεται στους Αμπελόκηπους και είναι τέλειο. Ξέρετε, ο πατέρας μου με τον παππού μου το έφτιαξαν. Δεν ήταν να γίνει γηροκομείο αλλά μέχρι να το φτιάξουν ο παππούς μου και η γιαγιά μου είχαν γεράσει οπότε το έκαναν γηροκομείο.

Για περισσότερες πληροφορίες αναζητήστε ή εμένα ή τη γυναίκα μου Ζουμπουλία ή όπως τη λέω εγώ Ζούμπω. Καλέστε στο τηλέφωνο 210 0000000. Κινητό δεν έχω, μου το κόψανε και περιμένω κάποιος να αγοράσει το γηροκομείο για να μου δώσει το πρώτο, άντε και το δεύτερο νοίκι να το πληρώσω.

Ευχαριστώ πολύ

Κύριος και κυρία Μαλαματένιοι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα