30 Μαρ 2016

Κάδος μπλε


Είμ’ ο κάδος μπλε, λατρεύω το γυαλί,
ταΐστε με σακούλα πλαστική.
Είμ’ ο κάδος μπλε κι ανέλαβα δουλειά,
τη Γη να καθαρίσω απ’ τα χαρτιά.

Είμαι το χαρτί και θέλω ν’ ακουστεί
η χάρτινη φωνή μου, η λεπτή:
Αν μ’ ανακυκλώσεις, δε θα χρειαστεί
ξανά καινούργιο δέντρο να κοπεί.

Είμ’ ο κάδος μπλε και θέλω για φαΐ
χαρτί, χαρτί, χαρτί, χαρτί, χαρτί!

Είμαι πλαστικό, πολύ κακό υλικό
και θέλω ανακύκλωση κι εγώ,
αλλιώς θα σου μολύνω θάλασσα, ξηρά
και δυο χιλιάδες χρόνια θα βρομά.

Είμ’ ο κάδος μπλε και τρώω πλαστικό
για γεύμα, πρωινό και βραδινό!

Μπουκάλι από γυαλί θα λιώσει στη στιγμή,
αν μέσα σε καμίνι πεταχτεί,
ενώ αν στοιβαχτεί σε μια χωματερή,
θα κάνει χίλια χρόνια να χαθεί.

Είμ’ ο κάδος μπλε και θα ’μαι όλο χαρά,
μπουκάλια αν μου ρίξετε πολλά!

Του μέταλλου η τιμή είν’ αρκετά υψηλή,
γι’ αυτό και πρέπει ν’ ανακυκλωθεί.
Ένας θησαυρός που από δω κι εμπρός
θ’ αρχίσει να πουλιέται σαν χρυσός.

Είμ’ ο κάδος μπλε και θέλω για γλυκό
καρφιά, κουτιά από μπίρες και στιλό!

Όχι φλούδες από μπανάνες σε μένα!
Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! Όχι σε μένα! Όχι!


ΣΤΙΧΟΙ: Άγνωστος
ΜΟΥΣΙΚΗ: Άγνωστος
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Άγνωστος
ΔΙΣΚΟΣ: Κάδος μπλε (2013)

Ειδικά τραγούδιαΠεριβάλλον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα