2 Αυγούστου 2016

Προστασία από τον καύσωνα

Γενικές οδηγίες προφύλαξης από το Υπουργείο Υγείας



Κατά τη διάρκεια του καύσωνα προσπαθούμε να παραμένουμε σε μέρη δροσερά ή κλιματιζόμενα. Αποφεύγουμε τους χώρους με συνωστισμό και τις άσκοπες μετακινήσεις κάτω από τον καυτό ήλιο.


Αποφεύγουμε τη βαριά σωματική εργασία ή την άσκηση σε χώρους που έχουν υψηλή θερμοκρασία ή βρίσκονται κάτω από τον ήλιο.


Φοράμε δροσερά και ανοιχτόχρωμα ρούχα από φυσικά υλικά, ώστε το σώμα μας να αναπνέει. Επίσης, βάζουμε πάντοτε καπέλο όταν κυκλοφορούμε στον ήλιο.


Τρώμε ελαφριά και μικρά γεύματα με λίγα λιπαρά, πλούσια σε λαχανικά και φρούτα. Πίνουμε άφθονο νερό και συμβουλεύουμε τους μεγάλους να αποφεύγουν τα οινοπνευματώδη ποτά.


Κάνουμε πολλά δροσερά ντους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προληπτικά μπορούμε να βάλουμε δροσερές κομπρέσες στον λαιμό ή το μέτωπό μας.


Προστατεύουμε τα μάτια μας από την έντονη αντανάκλαση των ηλιακών ακτίνων, φορώντας απορροφητικά γυαλιά ηλίου.


Συμβουλευόμαστε τον γιατρό μας σε περίπτωση που ακολουθούμε κάποια φαρμακευτική αγωγή ή πάσχουμε από κάποιο χρόνιο νόσημα. Ίσως χρειαστεί να τροποποιηθεί η δοσολογία των φαρμάκων, επειδή κάποια από αυτά αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος.


Κατά τη διάρκεια της μεγάλης ζέστης αποφεύγουμε τα πολύωρα ταξίδια, ειδικά με μεταφορικά μέσα που δεν κλιματίζονται.

Πατήστε στην εικόνα για περισσότερες πληροφορίες:


ΠΗΓΗ: υλικό του Υπουργείου Υγείας από το αρχείο μας - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ: podilato98.blogspot.com

ΚαλοκαίριΥγεία-Κίνδυνοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα εγκριθεί πρώτα από τον δάσκαλο98. Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται.
Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στην «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα