2 Αυγούστου 2016

Προστασία από τον καύσωνα

Γενικές οδηγίες προφύλαξης από το Υπουργείο Υγείας


Κατά τη διάρκεια του καύσωνα προσπαθούμε να πα­ρα­μέ­νου­με σε μέ­­ρη δροσερά ή κλιματιζόμενα. Αποφεύγουμε τους χώ­­­ρους με συ­­­νω­­στι­σμό και τις άσκοπες μετακινήσεις κάτω α­­πό τον καυ­τό ήλιο.

Αποφεύγουμε τη βαριά σωματική εργασία ή την άσκηση σε χώ­­­ρους που έχουν υψηλή θερμοκρασία ή βρίσκονται κάτω α­­πό τον ή­λιο.

Φοράμε δροσερά και ανοιχτόχρωμα ρούχα από φυσικά υ­λι­κά, ώ­­­στε το σώμα μας να αναπνέει. Επίσης, βάζουμε πά­ντο­τε κα­­πέ­­λο ό­­ταν κυ­κλο­φο­ρού­με στον ήλιο.

Τρώμε ελαφριά και μικρά γεύματα με λίγα λιπαρά, πλούσια σε λα­­χα­­νι­­κά και φρούτα. Πίνουμε άφθονο νερό και συμ­­βου­­λεύ­­ου­­με τους με­­γά­λους να αποφεύγουν τα οι­­νο­­πνευ­­μα­­τώ­­δη πο­­τά.

Κάνουμε πολλά δροσερά ντους κατά τη διάρκεια της η­μέ­ρας. Προ­­λη­πτι­κά μπορούμε να βάλουμε δροσερές κο­μπρέ­σες στον λαι­μό ή το μέ­τω­πό μας.

Προστατεύουμε τα μάτια μας από την έντονη αντανάκλαση των η­λι­α­κών ακτίνων, φορώντας απορροφητικά γυαλιά η­­λί­­ου.

Συμβουλευόμαστε τον γιατρό μας σε περίπτωση που α­κο­λου­θού­με κά­­ποια φαρμακευτική αγωγή ή πάσχουμε από κά­ποιο χρό­νι­ο νόση­μα. Ίσως χρειαστεί να τροποποιηθεί η δο­σο­λο­γί­α των φαρμάκων, ε­­πει­δή κάποια από αυτά αυξάνουν τη θερ­μο­κρα­σί­α του σώματος.

Κατά τη διάρκεια της μεγάλης ζέστης αποφεύγουμε τα πο­­λύ­­ω­­ρα τα­­ξί­­δια, ειδικά με μεταφορικά μέσα που δεν κλι­­μα­­τί­­ζο­­νται.

Πατήστε στην εικόνα για περισσότερες πληροφορίες:


ΠΗΓΗ: υλικό του Υπουργείου Υγείας από το αρχείο μας - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ: podilato98.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κε­φα­λαί­α (σημαίνει ότι φωνάζετε), για­τί τα σχό­λι­α θα διαγράφονται.
Πριν τη δη­μο­σί­ευ­ση ελέγξτε για τυχόν λά­θη α­προ­σε­ξί­ας, πατώντας στην «Προ­ε­πι­σκό­πη­ση». Περισσότερα εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ