16 Ιαν 2018

Τα Δικαιώματα του Αναγνώστη

Μάθετε τα δικαιώματά σας και εφαρμόστε τα χωρίς δισταγμό!

1 Έχουμε το δικαίωμα να μη διαβάζουμε.


2 Έχουμε το δικαίωμα να διαβάζουμε ό,τι μας αρέσει.


3 Έχουμε το δικαίωμα απλώς να ξεφυλλίζουμε ένα βιβλίο, να «τσαλαβουτάμε» στις σελίδες του.


4 Έχουμε το δικαίωμα να προσπερνάμε σελίδες, ακόμη και να μην τελειώνουμε ένα βιβλίο. Μπορούμε να το αφήνουμε στη μέση.



5 Έχουμε το δικαίωμα να διαβάζουμε οπουδήποτε.


6 Έχουμε το δικαίωμα να απαιτούμε ησυχία όταν διαβάζουμε.


7 Έχουμε το δικαίωμα να διαβάζουμε μεγαλόφωνα —χωρίς να ενοχλούμε βέβαια!


8 Έχουμε το δικαίωμα να απορροφούμαστε και να μπαίνουμε στη θέση του ήρωα.



9 Έχουμε το δικαίωμα να διαβάζουμε ένα βιβλίο όσες φορές θέλουμε.


1
0 Δε χρειάζεται να εξηγούμε τι μας άρεσε σε ένα βιβλίο. Έχουμε το δικαίωμα να σιωπούμε όποτε μας ρωτούν.



Η ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων πρέπει να είναι ευχαρίστηση και απόλαυση —όχι αγγαρεία!




Φιλαναγνωσία
ΠΗΓΕΣ: Τα «Δικαιώματα του Αναγνώστη» του Ντανιέλ Πενάκ, allforfun.gr, annabooklover.wordpress.com, poiein.gr, blogs.sch.gr/maroula65
ΕΙΚΟΝΕΣ: Walker Books Ltd, velonakaiklosti.blogspot.com, yupi.gr (η τελευταία)
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ-ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ: podilato98.blogspot.com

15 Ιαν 2018

Βάλτε το μπαλάκι στην τρύπα

Αναγνωρίζοντας τα κλάσματα

Πατήστε στην εικόνα και παίξτε γκολφ. Ξεκινήστε μετακινώντας το μπαστούνι στη σωστή θέση και συνεχίστε κάνοντας κλικ στο «swing». Καλές βολές!




Αθλητισμός
ΠΗΓΗ: fuelthebrain.com

Τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη

Του Βαγγέλη Ηλιόπουλου
Συγγραφέας


Κάθε παιδί είναι ένας μικρός αναγνώστης που έχει δικαίωμα:

1 Να έχει πρόσβαση σε βιβλία, βιβλιοθήκες και βιβλιοπωλεία.

2 Να έχει γύρω του βιβλία, πριν ακόμη μάθει να διαβάζει, και να μεγαλώνει με αυτά.

3 Να έχει βιβλία όλων των ειδών, που έχουν όλες τις απόψεις, και σε αυτά να αναζητά την αλήθεια.

4 Να έχει τα εφόδια να κρίνει τα βιβλία που διαβάζει και να μπορεί να τα αξιολογεί.

5 Να συζητά με τους γονείς, τους δασκάλους και τους φίλους του για τα βιβλία του και να τα διαβάζει δυνατά σε όποιον θέλει.

6 Να επιλέγει τα βιβλία που θα διαβάσει και να μην τον εξαναγκάζει κανείς να διαβάσει κάποιο που δε θέλει.

7 Να έχει βιβλία με εικόνες που του αρέσουν και έχουν κάτι να του πουν.

8 Να ταξιδεύει μέσα από τα βιβλία σε όποιον τόπο και σε όποια εποχή θέλει (στο παρελθόν, στο παρόν ή στο μέλλον).

9 Να απολαμβάνει το βιβλίο του σε έναν χώρο χωρίς τηλεόραση, υπολογιστή ή οποιοδήποτε άλλο μέσο τού αποσπά την προσοχή.

1
0 Να παίζει με τους ήρωες των βιβλίων, να φτιάχνει με τη φαντασία του νέες περιπέτειες, να γράφει τα δικά του βιβλία.

Γιατί το διάβασμα είναι χαρά και απόλαυση, είναι ελευθερία και επιλογή!

Αν θέλετε, μπορείτε να κατεβάσετε τη σχετική αφίσα στον υπολογιστή σας:



Φιλαναγνωσία
ΑΦΙΣΑ: εκδόσεις Πατάκη (ψηφιοποίηση: podilato98.blogspot.com)

11 Ιαν 2018

Δημιουργήστε κύματα

Κινήστε το ποντίκι σας στο πλαίσιο που ακολουθεί και... ταράξτε τα νερά!




Καιρός και κλίμαΠαιχνίδια
ΠΗΓΗ: Seilias

Τα μέρη ενός ποταμού
(διαδραστικός χάρτης)

Πατήστε στην εικόνα και μελετήστε τα βασικά τμήματα που διακρίνουμε σε έναν ποταμό: την πηγή ή τις πηγές του, την κυρίως ροή (κοίτη) και τους μαιάνδρους του, το δέλτα και την εκβολή του.



Γεωγραφία

10 Ιαν 2018

Βρείτε το σωστό σχήμα

Αναγνωρίζοντας τα κλάσματα

Πατήστε στην εικόνα, επιλέξτε επίπεδο δυσκολίας και αριθμό παικτών και δείξτε με τα βελάκια του πληκτρολογίου σας ποιο σχήμα αντιστοιχεί στο κλάσμα που εμφανίζεται στο κέντρο.

Προσέξτε μόνο, γιατί μπορεί να υπάρχει χρονόμετρο!



ΠΗΓΗ: mathwarehouse.com

9 Ιαν 2018

Ο κάβουρας και τα μπισκοτάκια

Αναγνωρίζοντας τα κλάσματα

Πατήστε στην εικόνα και βοηθήστε τον κάβουρα να μεταφέρει τα μπισκότα στο κατάλληλο κοχύλι-κλάσμα. Χρησιμοποιήστε τα βελάκια του πληκτρολογίου σας:




ΠΗΓΗ: Digital Zoot
ΠΑΙΧΝΙΔΙ: mrnussbaum.com

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα