4 Ιουλ 2011

Γίνετε συνεργάτης μας!

Όποιος επιθυμεί να γίνει συνεργάτης μας θα χρειαστεί να έχει
  • χρόνο (προηγούνται τα μαθήματα, το παιχνίδι και το... χαζολόγημα!),
  • όρεξη (για αναζήτηση πληροφοριών και εικόνων σε εγκυκλοπαίδειες και στο διαδίκτυο),
  • μεράκι (για συγγραφή παραμυθιών ή άλλων ιστοριών) και...
  • φαντασία!


Σκεφτείτε!
Φανταστείτε!
Αναζητήστε!
Ερευνήστε!
Ελέγξτε!
Γράψτε!
Ξαναελέγξτε!
Στείλτε!





Ζητήστε βοήθεια από τους γονείς σας, αν χρειάζεται, και στείλτε τη δουλειά σας στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο (εδώ). Αν δεν έχετε μέιλ και γνωριζόμαστε, μπορείτε να μου τη δώσετε ψηφιακά, σε ένα στικάκι.

Τέσσερις βασικοί κανόνες

1. Ενημερωθείτε για το διαδίκτυο και τους πιθανούς κινδύνους του. Θα βρείτε σχετικά κείμενα εδώ.

2. Διαλέξτε το ψευδώνυμό σας. Με αυτό θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις σας και με αυτό θα υπογράφετε τα σχόλιά σας.

3. Προσέξτε πολύ το όνομα που θα έχει η ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Τα παιδιά δεν πρέπει να αποκαλύπτουν στο διαδίκτυο το ονοματεπώνυμό τους, ωστόσο είναι συχνό λάθος να υπάρχει στο μέιλ τους!

4. Γράψτε από πού αντλήσατε τις πληροφορίες ή τις εικόνες σας. Αντιγράψτε τη διεύθυνση στην οποία βρήκατε το υλικό ή πληκτρολογήστε τον τίτλο και τα άλλα στοιχεία της εγκυκλοπαίδειας, του περιοδικού κλπ. που χρησιμοποιήσατε. Είναι πολύ σημαντικό να σεβόμαστε τη δουλειά των άλλων και να τους αναγράφουμε στις «πηγές» μας.

Εγώ θα διορθώνω μόνο τα ορθογραφικά σας λάθη, αν υπάρχουν. Μην ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε, ε;

Εσείς φροντίστε κυρίως τους τόνους και τα σημεία στίξης: Μας κόβεται η ανάσα όταν διαβάζουμε τεράστιες προτάσεις!

Η «ταυτότητά» σας

Μόλις στείλετε την πρώτη σας δουλειά θα δημιουργήσω μια ανάρτηση με την ταυτότητά σας —μπορείτε μάλιστα να τη στολίσετε με κάποια ζωγραφιά ή οτιδήποτε άλλο σας εμπνεύσει το ψευδώνυμο που διαλέξατε! (δείτε π.χ. εδώ)

Η ανάρτηση-ταυτότητα θα οδηγεί σε όλες τις εργασίες σας, από την πιο πρόσφατη στις πιο παλιές.

Καλή αρχή!

ΠΟΔήΛΑΤΟ

14 σχόλια:

george pntlks είπε...

Θέλω να γίνω συνεργάτης!

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς όρισες! Ξέρεις τι να κάνεις... Περιμένω με χαρά και ...ανυπομονησία!

Lily09 είπε...

Γεια είμαι η Life Star μα τώρα θα αλλάξω το όνομα μου και θα το κάνω .....
Θέλω και εγώ να γινώ συνεργατισσά σας κύριε!




(Δείτε το πάνω πάνω!) (',')κουκουβάγια!

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς όρισες, Lily09! Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε. Σε 2-3 μέρες θα οργανωθούμε, για να θυμάμαι κι εγώ τα καινούργια ψευδώνυμα... :-))

love25 είπε...

κύριε θέλω πάρα μα πάρα πολύ να γίνω συνεργάτισσα σας!
κι γ' αυτό θα αλλάξω όνομα, κύριε η elf.star είμαι

love25 είπε...

κύριε σας έστειλα κείμενο για το ποδήλατο

δάσκαλος98 είπε...

Έγινε, love25! Έστειλες κείμενο, έγινες συνεργάτρια στο ΠΟΔήΛΑΤΟ! :))

Agi Star είπε...

Θέλω να γίνω κι εγώ συνεργάτιδά σας!! θα αρχίσω να στέλνω αναρτήσεις κι εγώ σιγά σιγά!

δάσκαλος98 είπε...

Τι καλά! Σιγά σιγά, όμως, γιατί προέχουν το παιχνίδι και η ξεκούραση!

love25 είπε...

κύριε σας έστειλα 3 αναρτήσεις θέλω να μου πείτε αν σας άρεσαν. Μέσα στις 3 αναρτήσεις είναι και το ποδήλατο της agi star που δεν της είχα δώσει γιατί δεν ήταν μέλος τότε.

δάσκαλος98 είπε...

Καλησπέρα, love25! Η Agi Star απόκτησε το ποδήλατό της! :))

kosgan10 είπε...

Γεια σας! :) Μπορώ να γίνω συνεργάτης; Αν και έχω κάποιες ερωτησούλες :D

δάσκαλος98 είπε...

Καλησπέρα, kosgan10! Τις ερωτησούλες μπορείς να τις γράψεις σε επόμενο σχόλιο ή (καλύτερα, ίσως) να τις στείλεις στο μέιλ μου που θα βρεις εδώ. :D

billkill είπε...

πολυ καλο και εχει πολυ πλακα

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα