6 Φεβ 2013

Όχι άλλη βία στα σχολεία!

Στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού έφτιαξαν ένα εξαιρετικό τραγούδι για τη βία που παρατηρείται στα σχολεία. Ακούστε το, τραγουδήστε το και... εφαρμόστε το!


Τι θα πει «αρχηγός»
που μου λέγαν όταν ήμουν μικρός;

Όλοι είμαστε αρχηγοί κι υποτακτικοί μαζί,
με τον τσαμπουκά μας και την περηφάνειά μας!
Δίνουμε το χέρι σ’ όποιον χρειάζεται αρωγή
και δεν καταδεχόμαστε να καταχεριστεί!

Τι θα πει «τσαμπουκάς»
και «μάγκα, θα τις φας»;

Όσο πονάς πονάω κι εγώ!
Κι αν σε χτυπήσω κι εγώ θα πληγωθώ!
Κι όσο σε χτυπάω και με χτυπάς κι εσύ,
άλλο τόσο θα πονάμε και οι δυο μαζί!

Δε χρειάζεται, αδερφέ μου, να γίνεται αυτό,
γιατί έχουμε τον λόγο τον προφορικό!
Τα λόγια μας θα λύσουν όλες τις διαφορές μας,
χαμόγελα θα κλείσουν όλες τις πληγές μας!

Κι αν θέλεις να το πάμε και λίγο παρακάτω,
κόλλα πέντε κι έλα να το πούμε πάνω κάτω.
Να φτιάξουμε, λοιπόν, μία νέα κοινωνία
που θέση δε θα έχει η βία στα σχολεία!

Όχι άλλη βία στα σχολεία!

Δε χρειάζεται, αδερφέ μου, να γίνεται αυτό...


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ: Αμάντα Ηλιοπούλου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: 5ο Δ.Σ. Χολαργού (2012)


2 σχόλια:

The Dividend Investor είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τα τιμητικά σας σχόλια!
Αμάντα Ηλιοπούλου
Δασκάλα Μουσικής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού

δάσκαλος98 είπε...

Εμείς ευχαριστούμε για το όμορφο και χρήσιμο τραγούδι που φτιάξατε! Καλή συνέχεια! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα