12 Φεβ 2021

Σπίτι μου, σπιτάκι μου


Σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου,
χώμα που γεννήθηκα, ποτέ μου δε σ’ αρνήθηκα!
Σπίτι μου, σπιτάκι μου, αγιάτρευτο μεράκι μου,
κι αν τον κόσμο γύρισα, κοντά σου ξαναγύρισα.

Της γειτονιάς μου τα παιδιά φέραν λουλούδια και κλαδιά,
ο κήπος γέμισε πουλιά κι έγιν’ η μέρα Πασχαλιά!
Της γειτονιάς μου τα παιδιά φέραν τα τέσσερα κλειδιά,
το σπίτι γέμισε με φως κι έγιν’ ο ήλιος αδερφός.

Σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου,
πάλιωσαν οι θάλασσες, μονάχα εσύ δεν πάλιωσες!
Σπίτι μου, σπιτάκι μου, λαμπριάτικο κεράκι μου,
την καρδιά μου φώτισες και βάλσαμο με πότισες.

Της γειτονιάς μου τα παιδιά φέραν λουλούδια και κλαδιά...

Σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου...


ΣΤΙΧΟΙ: Νίκος Γκάτσος
ΜΟΥΣΙΚΗ: Μάνος Χατζιδάκις
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Νάνα Μούσχουρη
ΔΙΣΚΟΣ: Σπίτι μου σπιτάκι μου (1972)

Για τα πρωτάκιαΟικογένειαΤραγούδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα