8 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία...

Από τη Νεφ.2008
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Η σχέση μου με τα βιβλία ξεκίνησε από όταν ήμουν μικρή και μου άρεσε να ακούω ιστορίες. Τότε δεν μπορούσα να διαβάσω αλλά ο μπαμπάς μου μου διάβαζε κάθε βράδυ αποσπάσματα από βιβλία.

Έτσι όταν ξεκίνησα το δημοτικό άρχισα να διαβάζω πολλά βιβλία. Πολλά βιβλία.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι οι τριλογίες και οι σειρές βιβλίων γιατί έχουν ενδιαφέρον, δημιουργούν αγωνία και υπάρχει περιπέτεια. Η αγαπημένη μου τριλογία είναι «Η τριλογία του κόσμου» του Φίλιπ Πούλμαν.

Πιστεύω πως στα βιβλία πρέπει να υπάρχει περιπέτεια, φαντασία και ζωντανές περιγραφές. Δεν πρέπει να λείπει όμως το χιούμορ και η αγωνία. Η εικονογράφηση δεν είναι απαραίτητη διότι αν έχεις στα χέρια σου ένα καλό βιβλίο μπορείς να πλάσεις τις εικόνες μόνος σου.

Τα βιβλία έχουν να μας προσφέρουν πολλά. Μέσω αυτών εμπλουτίζουμε το λεξιλόγιό μας, γνωρίζουμε άλλους κόσμους και τις σκέψεις άλλων ανθρώπων.

Τα βιβλία είναι φίλοι που σου κρατάνε συντροφιά για πάντα και παντού!


4 σχόλια:

μαθητής11 είπε...

Ωραία ανάρτηση

beauty19 είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση Νεφ.2008!

GSS είπε...

πάρα πολύ ωραία ανάρτηση!❤❤

April 12 είπε...

Ωραία ανάρτηση !!!

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα