27 Μαΐ 2014

Το κοκοράκι

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι


Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω ένα κοκοράκι.
Το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω μία κοτούλα.
Η κοτούλα «κο κο κο!»,
το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω μία γατούλα.
Η γατούλα «νιάου νιάου!»,
η κοτούλα «κο κο κο!»,
το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω ένα πουλάκι.
Το πουλάκι «τσίου τσίου!»,
η γατούλα «νιάου νιάου!»,
η κοτούλα «κο κο κο!»,
το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω ένα γουρουνάκι.
Το γουρούνι «χρ χρ!»,
το πουλάκι «τσίου τσίου!»,
η γατούλα «νιάου νιάου!»,
η κοτούλα «κο κο κο!»,
το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω ένα σκυλάκι.
Το σκυλάκι «γαβ γαβ γαβ!»,
το γουρούνι «χρ χρ!»,
το πουλάκι «τσίου τσίου!»,
η γατούλα «νιάου νιάου!»,
η κοτούλα «κο κο κο!»,
το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο παζάρι,
θα σου αγοράσω ένα κοκοράκι.
Το κοκοράκι «κι κι ρι κι κι!»
να σε ξυπνάει κάθε πρωί...


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ: Ζοζέφ Κορίνθιος
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Γλυκερία
ΔΙΣΚΟΣ: Ρεμπέτικα και παραδοσιακά (1995)

Για τα πρωτάκιαΘέματα με ζώαΤραγούδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα