13 Σεπ 2020

Έντεκα μέτρα προστασίας

Στο σχολείο με ασφάλεια

Η λειτουργία των σχολείων με ασφάλεια είναι ιδιαιτέρως σημαντική, προκειμένου να προλάβουμε —όσο είναι δυνατό— τη διασπορά του κορονοϊού σε αυτά.


Για τον λόγο αυτό έχουμε κατά νου και ακολουθούμε τα παρακάτω μέτρα προστασίας:

1 Φοράω πάντοτε την προστατευτική μου μάσκα εκεί που χρειάζεται:
  • Στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου.
  • Στους εξωτερικούς χώρους, όταν υπάρχει συνωστισμός.
  • Όταν μετακινούμαι με μέσα μεταφοράς.


2 Χρησιμοποιώ σωστά τη μάσκα προσώπου.

Ειδικότερα:
  • Φροντίζω την υγιεινή των χεριών μου με πλύσιμο ή με αλκοολούχο αντισηπτικό αμέσως πριν φορέσω τη μάσκα και οπωσδήποτε πριν την αφαιρέσω.
  • Τοποθετώ τη μάσκα στο πρόσωπό μου ώστε να καλύπτει πλήρως τη μύτη, το στόμα και το πηγούνι και να μην υπάρχουν κενά μεταξύ μάσκας και προσώπου.
  • Εάν η μάσκα έχει μεταλλικό έλασμα, το πιέζω απαλά γύρω από τη ράχη της μύτης.
  • Δεν αγγίζω τη μάσκα όταν τη φοράω!


  • Για να αφαιρέσω τη μάσκα, πιάνω μόνο τα κορδόνια της —πρώτα από κάτω και μετά από πάνω.
  • Μετά από κάθε χρήση η μάσκα πολλαπλών χρήσεων πρέπει να πλένεται το συντομότερο δυνατό με κοινό απορρυπαντικό σε θερμοκρασία 60 °C και να σιδερώνεται.

3 Φροντίζω να κρατάω τις μέγιστες δυνατές αποστάσεις από φίλους και γνωστούς μου.


4 Πλένω συχνά τα χέρια μου με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.


5 Εάν δεν υπάρχει σαπούνι και νερό, μπορώ να χρησιμοποιώ αντισηπτικό χεριών.


6 Βήχω ή φτερνίζομαι στον αγκώνα μου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο πετάω αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.


7 Δε βάζω τα χέρια μου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια μου.


8 Δεν ανταλλάσσω αντικείμενα (π.χ. στιλό, μολύβι, γόμα, χαρτονομίσματα, κέρματα) με τους συμμαθητές μου —και φυσικά όχι τη μάσκα μου!


9 Δεν πίνω νερό απευθείας από τη βρύση, αλλά χρησιμοποιώ το ατομικό μου παγούρι.
  • Δε μοιράζομαι το παγούρι μου με άλλα άτομα!


1
0 Ακολουθώ τις συστάσεις και τις συμβουλές των δασκάλων μου σχετικά με τα μέτρα ατομικής προστασίας και τα μέτρα υγιεινής στην τάξη μου.


1
1 Εάν εμφανίσω πυρετό, βήχα ή άλλα συμπτώματα, ενημερώνω άμεσα τους γονείς μου ή τον δάσκαλό μου και μένω σπίτι μέχρι να νιώσω τελείως καλά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα