22 Σεπ 2012

Μία χαρούμενη ημέρα

Από τη Zoe01
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Μια φορά που πήγα στη θάλασσα μαζί με τους γονείς και είχαμε ξαπλώσει στις ψάθες μας θέλησα να κοιτάξω λίγο την παραλία. Όπως την κοιτούσα είδα ένα εχινόδερμο και το είπα στους γονείς μου, αυτοί άρχισαν να γελάνε. Εγώ δε βρήκα πουθενά το αστείο ίσα ίσα εγώ τους το είπα για να προσέξουν μην τους τσιμπήσει και κανένα κνιδόζωο.

Αργότερα φύγαμε γιατί είχε μεσημεριάσει και αρχίσαμε να πεινάμε. Ο μπαμπάς πρότεινε να πάμε σε μια ταβέρνα εκεί πιο κάτω. Όταν φτάσαμε εγώ παρήγγειλα ένα μαλάκιο, ο σερβιτόρος γελώντας απάντησε πως μας τελείωσαν και έφυγε.

Μετά από δύο λεπτά άρχισα να ξύνω το χέρι μου και είπα στους γονείς πως μάλλον με τσίμπησε αρθρόποδο και αυτοί άρχισαν πάλι να γελάνε.

Τι να πω φαίνεται πως σήμερα ήταν όλοι στα κέφια τους...


1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Χα χα χα! Πολύ αστεία ιστορία! Μπράβο! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα