10 Φεβ 2015

Αγαπάω τη ζωή

Θέλω να ζήσω τη ζωή μου με σώμα και πνεύμα δυνατό. Αποφεύγω τις εξαρτήσεις και κάνω έξυπνες επιλογές!


Θέλω να ζήσω μια ζωή
γεμάτη ενέργεια και χαρά:
σχολείο, παιχνίδι,
παρέα μ’ όλα τ’ άλλα τα παιδιά!

Σαν μεγαλώσω θα ’χω εγώ
σώμα και πνεύμα δυνατό,
μ’ ανθρώπους που αγαπάω
ευχάριστα τον χρόνο θα περνώ!

Στη δικιά μου ζωή το τσιγάρο δε χωρεί!

Το κάπνισμα ανήκει σε μια άλλη εποχή,
ποτέ δε θα το αρχίσω, αγαπάω τη ζωή!

Δε θέλω αρρώστιες σοβαρές
από συνήθειες βλαβερές,
την υγεία μου προσέχω,
θα κάνω έξυπνες επιλογές!

Δε θέλω θύμα να είμαι εγώ
μες στου καπνού τον εθισμό,
μακριά από εξαρτήσεις
την κάθε μου στιγμή θέλω να ζω!

Γι’ αυτό
στη δικιά μου ζωή το τσιγάρο δε χωρεί!

Το κάπνισμα ανήκει σε μια άλλη εποχή,
ποτέ δε θα το αρχίσω, αγαπάω τη ζωή!

Ποτέ δε θα καπνίσω, αγαπάω τη ζωή!


ΣΤΙΧΟΙ–ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Αλέξανδρος Φωτεινός, Ειρήνη Ζέρβα
ΜΟΥΣΙΚΗ: Αλέξανδρος Φωτεινός
ΔΙΣΚΟΣ: Αγαπάω τη ζωή (2010)


Ειδικά τραγούδιαΚάπνισμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα