Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2015

Η γαϊδουρίτσα



Τη γαϊδουρίτσα μου έχασα
μ’ αλεύρι φορτωμένη.
Τι να ’γινε η καημένη;

Παίρνω τους δρόμους ψάχνοντας
και τα χωριά ρωτώντας,
βαριομοιρολογώντας:

«Τη γαϊδουρίτσα μου έχασα
και ποιος θα μου την εύρει
κι εκείνη και τ’ αλεύρι;

Είναι κοντούλα και κουτσή,
προγκά και σκουντουφλάει,
δαγκώνει και κλοτσάει!

Δεν κλαίω τη γαϊδουρίτσα μου,
τ’ αλεύρι δε με νοιάζει,
άλλος καημός με σφάζει...

Κλαίω το πουλαράκι της
που η δύστυχη θα εγέννα,
χαρά κι αυτής κι εμένα!

Τη γαϊδουρίτσα μου έχασα
κι όποιος θα μου την εύρει
χαλάλι του τ’ αλεύρι!»



ΠΟΙΗΣΗ: Χάρης Σακελλαρίου / ΜΟΥΣΙΚΗ: Άγνωστος
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Άγνωστος / ΔΙΣΚΟΣ: Άγνωστος



ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: θέματα με ζώα, μουσική


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.