11 Νοε 2020

Για να μείνεις ασφαλής

Ένα όμορφο και επίκαιρο τραγούδι από την Ιατρική του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και τα δημοτικά σχολεία της Αλεξανδρούπολης.


Από μακρινή μας χώρα το ταξίδι ξεκινάει,
ο ιός με την κορόνα τον πλανήτη κατακτάει.

Όπως έχεις διαπιστώσει, αγαπά τους αφελείς,
γι’ αυτό πάρε όλα τα μέτρα, για να μείνεις ασφαλής:

Δεν πηγαίνω στο σχολείο όταν νιώσω αδιαθεσία
και, κυρίως, όταν έχω υψηλή θερμοκρασία.

Θυμάμαι να βήχω μέσα στον αγκώνα,
δεν πιάνω ποτέ μάτια, μύτη και στόμα!

Πλένω χέρια με ρυθμό, βάζω αντισηπτικό,
ξέρω να κρατώ αποστάσεις και τη μάσκα μου φορώ.

Μέσα σε μια κασετίνα βάζω ό,τι χρειαστώ·
δε ζητάω ούτε δίνω, μην τυχόν και μολυνθώ.

Τρέχω πάντα στον γιατρό όταν έχω πυρετό,
δεν πηγαίνω στη γιαγιά, μένω απ' όλους μακριά.

Στα ταξίδια μου φορώ μάσκα, γάντια στο λεπτό,
αποφεύγω όσο μπορώ μέρη με συνωστισμό.

Αν τηρούμε όλα τα μέτρα, τον ιό με την κορόνα
θα κρατήσουμε για πάντα έξω απ’ του σχολείου την πόρτα!

Πλένω χέρια με ρυθμό, βάζω αντισηπτικό,
ξέρω να κρατώ αποστάσεις και τη μάσκα μου φορώ.



ΣΤΙΧΟΙ: Μαρία Λαμπροπούλου
ΜΟΥΣΙΚΗ: Μιχαήλ Τσιερκέζος
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Phaeton Band Junior
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: 2020


Ειδικά τραγούδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα