10 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από την KM_458
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Πατήστε στην εικόνα


Οι περιπέτειες του γάτου μου

Από την ART0410
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Πριν από μια εβδομάδα, ήταν Δευτέρα συγκεκριμένα, ξύπνησα το πρωί και όπως κάθε φορά πήγα να ταΐσω τον γατούλη μου. Τον κάλεσα μία, δύο, τρεις φορές αλλά δεν ερχόταν. Ήρθε το μεσημέρι, το απόγευμα, το βράδυ αλλά ο γατούλης μου ήταν εξαφανισμένος. Είχα ανησυχήσει πάρα πολύ και σιγά σιγά δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια μου. Ήμουν πολύ στενοχωρημένη αλλά ταυτόχρονα ένιωθα και τύψεις γιατί νόμιζα ότι εγώ έφταιγα που είχε φύγει καθώς δεν έπαιζα μαζί του τις τελευταίες μέρες.

Το βράδυ όταν πήγα στο κρεβάτι μου δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Ήμουν ανήσυχη. Σκεφτόμουν συνέχεια τι θα μπορούσε να του είχε συμβεί. Αναρωτιόμουν μήπως κάποιος τον είδε στον δρόμο, τον πήρε στο σπίτι του και ίσως γι’ αυτό δεν μπορούσε να επιστρέψει. Μήπως κάποιο αυτοκίνητο τον χτύπησε στον δρόμο και τον τραυμάτισε ή ακόμη και να τον σκότωσε; Πάγωσα σ’ αυτή τη σκέψη και προτίμησα να σκεφτώ κάτι άλλο πιο όμορφο για να παρηγορηθώ. Μήπως ερωτεύτηκε κάποια γατούλα και καθώς την κυνηγούσε χάθηκε κάπου στον δρόμο; Αυτή η σκέψη με καθησύχασε κι έτσι με πήρε ο ύπνος.

Η επόμενη μέρα ήταν τόσο μονότονη εξαιτίας της απουσίας του. Τη μεθεπόμενη όμως έγινε ένα θαύμα. Όταν άνοιξα την πόρτα ο γάτος μου μ’ ένα τρομερό άλμα μπήκε στο δωμάτιο. «Είναι ζωντανός, γύρισε» φώναξα με χαρά. Του έδωσα αμέσως να φάει. Μου φάνηκε αρκετά ταλαιπωρημένος και άρχισα να τον παρατηρώ. Το μυώδες σωματάκι του είχε εξασθενήσει. Αυτό που έβλεπε ήταν ένα αδυνατισμένο σωματάκι που είχε εξαντληθεί από την πείνα και την κούραση. Το βαρύ μέτωπό του σκίαζε τα βαθουλωτά μάτια του που έμοιαζαν σαν δυο σκοτεινές σπηλιές. Το τρίχωμά του δεν ήταν πυκνό και πλούσιο όπως πριν, είχε αραιώσει και είχε χάσει τη λάμψη του. Οι οπλές του ήταν σκληρές και το ένα νύχι ήταν σπασμένο. Η φωνή του ήταν βραχνή.

Η συμπεριφορά του επίσης ήταν διαφορετική. Κάτι είχε αλλάξει. Μου φάνηκε ότι γύρισε κάποιος άλλος γάτος, πάντως όχι ο δικός μου. Νέες σκέψεις άρχισαν να με προβληματίζουν. Δεν ήθελε να βγαίνει καθόλου έξω από το σπίτι και όταν το έβγαζα δεν έπαιζε όπως παλιά. Δεν ήθελε να σκαρφαλώνει στα δέντρα, δεν έτρεχε, παρά μόνο στην αγκαλιά μου ήθελε να είναι.

Τελικά οι περιπέτειες του γάτου μου έξω από το σπίτι είχαν τελειώσει. Αλλά άρχισαν καινούριες, πιο παράξενες. Μου έδωσε την εντύπωση ότι ήθελε να είναι και αυτός έγκλειστος. Μήπως κατάλαβε ότι κι εμείς είμαστε έγκλειστοι και ήθελε να μας παρηγορήσει; Μήπως κάποιος του επέβαλε να μπει κι αυτός σε καραντίνα; Αυτό είναι ένα μυστήριο που δε θα μάθουμε ποτέ. Πάντως ο γάτος μου από εκείνη την ημέρα απολαμβάνει τον εγκλεισμό του σε αντίθεση με εμάς που θέλουμε να βγούμε έξω.


Η σχέση μου με τα βιβλία

Από την beauty19
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Η σχέση μου με τα βιβλία ξεκίνησε γύρω στην πρώτη δημοτικού με μικρά βιβλιαράκια καθώς μόλις είχα αρχίσει να μαθαίνω να διαβάζω. Έτσι άρχισα να διαβάζω μικρά βιβλιαράκια με 5-6 σελίδες όσο καλύτερα μάθαινα να διαβάζω έπαιρνα μεγαλύτερα βιβλία. Αν και δεν είχα και εξακολουθώ να μην έχω τις καλύτερες σχέσεις με τα βιβλία. Προσπαθώ όμως να διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ.



Μου αρέσει να διαβάζω λίγο πριν κοιμηθώ στο κρεβάτι μου. Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι «Οι ονειροφύλακες 1» και αυτές τις ημέρες διαβάζω το βιβλίο Οι ονειροφύλακες και ο φάρος των ονείρων και σας συστήνω και τα δύο βιβλία.

Το βιβλίο αυτό (Οι ονειροφύλακες) μου άρεσε γιατί είχε περιπέτεια, αγωνία, έκπληξη και έτσι σου προκαλούσε πολλά και ανάμεικτα συναισθήματα αν και όχι πάντα χαρούμενα. Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ!

Αυτή είναι η σχέση μου με τα βιβλία ελπίζω κι εσείς να τα αγαπάτε!


Η Τουρκία

Από την April 12
Μαθήτρια της έκτης τάξης







Ασία
ΠΗΓΗ: ;

9 Απρ 2020

Μένουμε σπίτι!

Από τη Νεφ.2008
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Προστατεύουμε τις γιαγιάδες και τους παππούδες μας... Ακόμα και τους πιο απαιτητικούς... (βλ. ζωγραφιά γιαγιάς)







Μένουμε ασφαλείς

Ηπειρωτικό ανάγλυφο

Από τον wolf23
Μαθητής της έκτης τάξης

Στην παρακάτω εργασία μπορείτε να δείτε ένα ηπειρωτικό ανάγλυφο το οποίο δείχνει ένα βουνό με δύο βουνοκορφές, ένα οροπέδιο, ένα τεχνητό φράγμα, μια χαράδρα, μια φυσική λίμνη που πηγάζει από το φράγμα, δύο χωριά, το ορεινό και το πεδινό, και μια πεδιάδα.



Οι άνθρωποι που κατοικούν στο πεδινό χωριό ικανοποιούν τις ανάγκες τους καλλιεργώντας την πεδιάδα. Ενώ στο ορεινό χωριό οι περισσότεροι κάτοικοι ασχολούνται με την κτηνοτροφία. Στην πεδιάδα υπάρχει και μια αγροσυνεταιριστική μονάδα όπου εργάζονται κάτοικοι και από το ορεινό και από το πεδινό χωριό.









Γεωγραφία

Τα πλεονεκτήματα του εγκλεισμού

Από τον SpyCh18
Μαθητής της έκτης τάξης

Αυτό τον καιρό είμαστε αναγκασμένοι να μείνουμε σπίτι λόγω αυτού του ιού. Ξέρω πως είναι πολύ δύσκολο ειδικά για τόσο καιρό. Για τις γιαγιάδες και τους παππούδες είναι πολύ επικίνδυνο να κυκλοφορούν έξω, γιατί ο οργανισμός τους είναι πιο ευάλωτος. Αλλά και για τους νεότερους είναι εξίσου σημαντικό να μένουν μέσα για να προστατεύουν με αυτό τον τρόπο την εξάπλωση του ιού.

Το να μένουμε στο σπίτι έχει, όμως και τα θετικά του. Έχουμε περισσότερο χρόνο να βλέπουμε τους δικούς μας και να περνάμε αρκετό ποιοτικό χρόνο μαζί τους. Μπορούμε να συζητάμε με τους γονείς μας για διάφορα θέματα που μας απασχολούν, να παίζουμε διάφορα επιτραπέζια, να φτιάχνουμε ωραίες συνταγές, να ακούμε μουσική...

Βέβαια, όλο αυτό ενέχει και τον κίνδυνο να κοιμόμαστε πολύ περισσότερες ώρες με αποτέλεσμα να μας πιάνει τεμπελιά και να μην μπορούμε να οργανώσουμε τις δουλειές μας.

Ούτως ή άλλως, σε όλες τις καταστάσεις υπάρχουν πάντα δύο πλευρές.


Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα: