10 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από την beauty19
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Η σχέση μου με τα βιβλία ξεκίνησε γύρω στην πρώτη δημοτικού με μικρά βιβλιαράκια καθώς μόλις είχα αρχίσει να μαθαίνω να διαβάζω. Έτσι άρχισα να διαβάζω μικρά βιβλιαράκια με 5–6 σελίδες όσο καλύτερα μάθαινα να διαβάζω έπαιρνα μεγαλύτερα βιβλία. Αν και δεν είχα και εξακολουθώ να μην έχω τις καλύτερες σχέσεις με τα βιβλία. Προσπαθώ όμως να διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ.



Μου αρέσει να διαβάζω λίγο πριν κοιμηθώ στο κρεβάτι μου. Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι «Οι ονειροφύλακες 1» και αυτές τις ημέρες διαβάζω το βιβλίο Οι ονειροφύλακες και ο φάρος των ονείρων και σας συστήνω και τα δύο βιβλία.

Το βιβλίο αυτό (Οι ονειροφύλακες) μου άρεσε γιατί είχε περιπέτεια, αγωνία, έκπληξη και έτσι σου προκαλούσε πολλά και ανάμεικτα συναισθήματα αν και όχι πάντα χαρούμενα. Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ!

Αυτή είναι η σχέση μου με τα βιβλία ελπίζω κι εσείς να τα αγαπάτε!


3 σχόλια:

Νεφ.2008 είπε...

Μου άρεσαν τα βιβλία που ανέφερες!! Ανυπομονώ να διαβάσω το Οι ονειραφύλακες και ο φάρος των ονείρων!!:-) :-D

beauty19 είπε...

Το βιβλίο αυτό( οι ονειροφύλακες ) μου το δάνεισε η Νεφ.2008 και την ευχαριστώ πολύ :))

April 12 είπε...

Τώρα το βιβλίο ( Οι ονειροφύλακες ) το διαβάζω και εγώ . Είναι όντως πολύ ωραίο.

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα