8 Αυγ 2011

Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά

Από την Γκρέτα Αστεράκη
Μαθήτρια της πέμπτης τάξης

Ένα πολύ ωραίο τραγούδι των Υπόγειων Ρευμάτων που μ’ αρέσει πολύ!


Μ’ αρέσει να μη λέω πολλά,
μ’ αρέσει να κοιτάω ψηλά
στ’ ατέλειωτα τραγούδια...

Με τη σκιά μου να πετώ,
να πιάνω αστέρια στον βυθό,
βυθό της μουσικής σου...

Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά
να κάνω κύκλους σαν ολόγιομο
φεγγάρι στη σκηνή σου...

Να ’ταν τα φώτα τα θαμπά,
να ’ταν αστέρια φωτεινά
στα χέρια να σ’ τ’ αφήσω...

Μάτια μου, ψάξε να με βρεις,
ψάξε στους δρόμους της σιωπής
μοναχός θα σβήνω τη μορφή μου...


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ–ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Υπόγεια Ρεύματα
ΔΙΣΚΟΣ: Ο μάγος κοιτάζει την πόλη (1994)

Τραγούδια

1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Κι εμένα μ' αρέσει πολύ! Είναι από τ' αγαπημένα μου! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα