5 Αυγ 2011

Καλοκαιράκι


Καλοκαιράκι έχει η καρδιά μου
και η αγάπη μου καλοκαιράκι.
Φυσάει ο μπάτης στα όνειρά μου
και στους καημούς μου το μελτεμάκι.
Καλοκαιράκι έχει η καρδιά μου
και η αγάπη μου καλοκαιράκι...

Καλοκαιράκι, καλοκαιράκι
και στην καρδιά μου έχω μεράκι...

Άσπρο πανάκι πάνω στο κύμα
φουσκών’ η ελπίδα μου και ταξιδεύει.
Καλοκαιράκι, κράτα το βήμα
γιατί ο χειμώνας παραμονεύει.
Άσπρο πανάκι πάνω στο κύμα
φουσκών’ η ελπίδα μου και ταξιδεύει...

Καλοκαιράκι, καλοκαιράκι
και στην καρδιά μου έχω μεράκι...

Χωρίς εσένα, καλοκαιράκι,
τώρα δε θα ’μουνα ερωτευμένη,
δε θα ’χα γράψει το τραγουδάκι
και θα ’μουν μόνη και λυπημένη.
Χωρίς εσένα, καλοκαιράκι,
τώρα δε θα ’μουνα ερωτευμένη...

Καλοκαιράκι, καλοκαιράκι
και στην καρδιά μου έχω μεράκι...


ΣΤΙΧΟΙ: Ίκαρος
ΜΟΥΣΙΚΗ: Σπήλιος Μεντής
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Αφροδίτη Μάνου
ΔΙΣΚΟΣ: Σερενάτα χωρίς φεγγάρι (1992)


ΚαλοκαίριΤραγούδια

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα