8 Ιουν 2016

Είμαι ακόμα παιδί

Μπαμπάς και γιος: Τρυφερό ντουέτο, πανέμορφο βίντεο!


Είμαι ακόμα παιδί
κι έχω μία ψυχή αθώα!
Δεν κοιτώ αριθμούς,
ηλικίες, καιρούς και μητρώα!

Είμαι ακόμα παιδί
κι έχω πάλι βρεθεί
στο παιχνίδι μου το γνώριμο
κι ας με λένε όλοι ανώριμο!

Δε μεγαλώνω!
Μικρός θα μείνω, σ’ το δηλώνω!
Θα ζω αντίστροφα τον χρόνο,
θα κάνω πράγματα τρελά!

Δε μεγαλώνω!
Μικρός θα μείνω, σ’ το δηλώνω!
Θα νευριάζω, θα θυμώνω
και θα πετάω στα ψηλά!
Δε μεγαλώνω!

Είμαι ακόμα παιδί
και σε κάθε φιλί τρομάζω!
Κι αν πολύ σ’ αγαπώ,
δεν μπορώ να σ’ το πω· δειλιάζω!

Είμαι ακόμα παιδί
κι έχω πάλι βρεθεί
στο παιχνίδι μου το γνώριμο
κι ας με λένε όλοι ανώριμο!

Δε μεγαλώνω...


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ: Βασίλης Δήμας
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Διονύσης Σχοινάς και υιός
ΔΙΣΚΟΣ: Είμαι ακόμα παιδί (2006)

Εγώ κι ο κόσμοςΤραγούδια

5 σχόλια:

UNAGIRL είπε...

Τέλειο το βίντεο

Anthony12 είπε...

Γεια σας δάσκαλε, ωραίο τραγούδι που ισχύει και για εμένα παρότι πέρασαν τα χρόνια.
Ελπίζω να σας δω στις 16/6 για να τα πούμε από κοντά. :)

δάσκαλος98 είπε...

ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ! Εννοείται ότι θα έρθω, το έχω κανονίσει από καιρό και ανυπομονώ! :D

Ανώνυμος είπε...

γεια σας νακος

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι! :D

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα