@ Pavlos K.: Χαίρομαι, Παύλο! Χαιρετίσματα στα πρωτάκια σου! :))
@ Γ.Δ.Κ.: Έχετε δίκιο. Ωστόσο στην αρχή κάθε παιδί βρήκε τα ζευγαράκια με τα ξυλάκια του, μετά τα έβρισκε και κρατούσε σημειώσεις στο Πρόχειρο και κατόπιν τα έβρισκε και έφτιαχνε πινακάκια (στο Πρόχειρο πάλι). Στην παρούσα φάση φτιάχνουμε ένα δισέλιδο με ξυλομπογιές και κολλάζ μετά το τρέχον μάθημα και στο τέλος θα ανακεφαλαιώσουμε και θα φτιάξουμε τα δικά μας παιδιά με τα ζευγαράκια του 10. Καλό απόγευμα! :))
Συμφωνώ με αυτό το σκεπτικό. Πρέπει να πω ότι και οι μνημονιακές τεχνικές έχουν και τα καλά τους. Βοηθούν όλα τα άτομα αλλά και κυρίως τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Γεια σου και συγχαρητήρια και πάλι για τον ιστότοπό σου.
10 σχόλια:
Τι έξυπνη και διασκεδαστική ιδέα! :))
Ευχαριστώ! Δεν είναι μόνο ότι τα έχουμε αγαπήσει, αλλά φτιάχνουμε και όμορφα τετράδια μαθηματικών! :))
Τέλειο! Μπράβο! Από αύριο τα ζευγαράκια θα στολίζουν τα τετράδια και στα δικά μου πρωτάκια...
Πολύ έξυπνο, αν και μηχανιστικό. Μπορεί όμως να λειτουργήσει ως μία μνημονική τεχνική.
@ Pavlos K.: Χαίρομαι, Παύλο! Χαιρετίσματα στα πρωτάκια σου! :))
@ Γ.Δ.Κ.: Έχετε δίκιο. Ωστόσο στην αρχή κάθε παιδί βρήκε τα ζευγαράκια με τα ξυλάκια του, μετά τα έβρισκε και κρατούσε σημειώσεις στο Πρόχειρο και κατόπιν τα έβρισκε και έφτιαχνε πινακάκια (στο Πρόχειρο πάλι). Στην παρούσα φάση φτιάχνουμε ένα δισέλιδο με ξυλομπογιές και κολλάζ μετά το τρέχον μάθημα και στο τέλος θα ανακεφαλαιώσουμε και θα φτιάξουμε τα δικά μας παιδιά με τα ζευγαράκια του 10. Καλό απόγευμα! :))
Συμφωνώ με αυτό το σκεπτικό. Πρέπει να πω ότι και οι μνημονιακές τεχνικές έχουν και τα καλά τους. Βοηθούν όλα τα άτομα αλλά και κυρίως τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Γεια σου και συγχαρητήρια και πάλι για τον ιστότοπό σου.
Να 'στε καλά, ευχαριστώ! :))
Άντε βρε.... με έκανες να θυμηθώ τα αγαπημένα μου χρόνια!!! :) Αχ καλέ συγκινήθηκα....!
Είδες, καρδούλα μου; Ήσουν στο νηπιαγωγείο όταν τα έφτιαχνα! Φιλάκια!
@ Σχολικές δράσεις: Ευχαριστώ!
Δημοσίευση σχολίου