16 Σεπ 2016

Αχ, κουνελάκι
(διασκευή)

Ένα όμορφο παιδικό τραγούδι όπως το διασκεύασαν οι αγαπημένοι Etsi De. Η μουσική είναι από το «Θάλασσά μου σκοτεινή» του Νίκου Πορτοκάλογλου.


Αχ, κουνελάκι, κουνελάκι, ξύλο που θα το φας!
Μέσα σε ξένο περιβολάκι τρύπες να μην τρυπάς!

Μη μου ζαρώνεις τη μυτούλα, μη μου κουνάς τ’ αφτιά,
μη μου το κλείνεις το ματάκι· είσαι μια ζωγραφιά!

Αχ, κουνελάκι, κουνελάκι, όλο αλλού κοιτάς.
Τι κι αν σου κλείνω το ματάκι, εσύ δε μου μιλάς!

Ένα αθώο τραγουδάκι σου λέω και γελάς.
Αχ, κουνελάκι, κουνελάκι, γιατί δε μ’ αγαπάς;

Μη μου ζαρώνεις τη μυτούλα, μη μου κουνάς τ’ αφτιά,
μη μου το κλείνεις το ματάκι· είσαι μια ζωγραφιά!


ΣΤΙΧΟΙ: Παραδοσιακοί, Etsi De
ΜΟΥΣΙΚΗ: Νίκος Πορτοκάλογλου
ΔΙΑΣΚΕΥΗ–ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Etsi De
ΔΙΣΚΟΣ: Ya mas (2005)

ΑστείαΘέματα με ζώαΤραγούδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα