9 Ιουν 2012

Πλανήτης Γη

Από τους Vans333Dp και gas7
Μαθητές της έκτης τάξης

Εργασία στο μάθημα της Πληροφορικής:

Πατήστε στην εικόνα


Αυτό το καλοκαίρι κάντε κάτι διαφορετικό!

Η Νίκη κατοικεί στη Νότια Αθήνα και πηγαίνει στην Ε΄ τάξη. Θέλει να νικήσουμε τις κακές συνήθειες της πολυαναμενόμενης καλοκαιρινής τεμπελιάς και προτείνει να υιοθετήσουμε συμπεριφορές που θα ωφελήσουν τόσο εμάς όσο και τους γύρω μας.


Μπράβο, Νίκη!

Εγώ κι ο κόσμοςΚαλοκαίρι

8 Ιουν 2012

Εκδρομή στη Μαλακάσα

1º Δ.Σ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ⦁ ΣΤ1 ⦁ 2011/12

Σήμερα πραγματοποιήσαμε τη μεγάλη μας εκδρομή στο Adventure Park της Μαλακάσας. Είναι η τρίτη φορά που πηγαίνουμε, τα παιδιά έχουν ψηλώσει κι άλλο (καμάρια μου!), οπότε μπόρεσαν να γίνουν δεκτά στις δυσκολότερες πίστες.

Παρακολουθήσαμε το μάθημα (την εκπαίδευση) και κατόπιν γράψαμε το διαγώνισμα, δηλαδή σκαρφαλώσαμε στα δέντρα και αρχίσαμε να περνάμε από το ένα στο άλλο. Όλοι τήρησαν τις οδηγίες προστασίας και πήραν δέκα!




Ένα από τα αστέρια της έκτης θέλησε να μάθει πέρσι πόσες ΠΕ της Αττικής διασχίσαμε κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Η απάντηση βρίσκεται στον επόμενο χάρτη:

Για σένα, Κώστα!

Σχολική ζωή
ΠΗΓΗ: Το προηγούμενο ιστολόγιό μου (επικαιροποιημένη αναδημοσίευση)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: adventure-park.gr
ΧΑΡΤΗΣ: podilato98.blogspot.com

6 Ιουν 2012

Greenwich

Από τις May και Sweety
Μαθήτριες της έκτης τάξης

Πήγαμε στο GREENWICH!

Είδαμε το αστεροσκοπείο του GREENWICH...



Πατήσαμε στον πρώτο μεσημβρινό (0°) και τα δυο μας πόδια ταυτόχρονα στο ανατολικό και δυτικό ημισφαίριο...

May

Sweety

May και Sweety

Είδαμε τη θέα από το αστεροσκοπείο του GREENWICH...



Είδαμε το ρολόι με τις 24 ώρες...



Γνωρίσαμε το πρώτο μαγαζί του κόσμου...





...και περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ!


ΓεωγραφίαΠαιδικά ρεπορτάζΤαξίδια

Τρεις ιστορίες

Από την El
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Τρεις απλές ιστορίες που ελπίζω να σας αλλάξουν πολλές σκέψεις για τη ζωή όπως έκαναν και σε εμένα!


Περισσότερα στις αναρτήσεις που ακολουθούν:


Εγώ κι ο κόσμοςΠαιδικές συλλογές

Δεν πρέπει να βγάζουμε ποτέ βιαστικά συμπεράσματα!

Από την El
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Η σκληρή καθημερινότητα, οι φόβοι μας για το μέλλον, η μεγάλη αγάπη για την οικογένειά μας αλλά και οι εδραιωμένες απόψεις που έχουμε για κάποιους ανθρώπους ή καταστάσεις μάς κάνουν πολύ συχνά στείρους και αμετακίνητους σε αυτά που πιστεύουμε.

Επειδή όμως, όπως λέει και η λαϊκή σοφία, «όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι τα ίδια» και κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, οφείλουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο προσεκτικοί στα συμπεράσματά μας αλλά και περισσότερο ανεκτικοί σε κάποιες καταστάσεις, χωρίς να επηρεαζόμαστε —όσο μπορούμε— από τη γνώμη των άλλων για ένα θέμα. Αρκεί μόνοι μας να δούμε, να κρίνουμε και να αποφασίσουμε. Και το σημαντικότερο να μην είμαστε τόσο βιαστικοί στην κρίση μας γιατί γινόμαστε άδικοι...

Κάτι τέτοιο συνέβη και στην ιστορία που θα διαβάσετε, καθώς τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται και ένα βιαστικό συμπέρασμα αδικεί κατά πολύ την πραγματικότητα...




Ένας γιατρός μπαίνει βιαστικός στο νοσοκομείο, αφού τον κάλεσαν για μια επείγουσα χειρουργική επέμβαση. Απάντησε το συντομότερο δυνατόν, άλλαξε ρούχα και πήγε κατευθείαν στην αίθουσα του χειρουργείου.

Πηγαίνοντας προς το χειρουργείο βρήκε τον πατέρα του παιδιού που θα χειρουργούσε στην αίθουσα αναμονής. Εκείνος, μόλις είδε τον γιατρό, του φώναξε:
«Γιατί έκανες τόση ώρα να έρθεις; Δεν ξέρεις, ότι η ζωή του γιου μου είναι σε κίνδυνο; Δεν έχεις καμιά αίσθηση ευθύνης;»

Ο γιατρός χαμογέλασε και είπε: «Συγνώμη που δεν ήμουν στο νοσοκομείο, αλλά ήρθα όσο μπορούσα πιο γρήγορα μόλις με κάλεσαν. Και τώρα ηρεμήστε για να κάνω και εγώ τη δουλειά μου.»
«Να ηρεμήσω; Αν ήταν ο γιος σας τώρα σ’ εκείνο το δωμάτιο, θα ηρεμούσατε; Αν τώρα πέθαινε ο γιος σας, τι θα κάνατε;» είπε ο πατέρας οργισμένος.

Ο γιατρός χαμογέλασε λέγοντας: «Θα κάνω ό,τι μπορώ και εσείς προσπαθήστε να ηρεμήσετε.»
«Να δίνουμε συμβουλές όταν δε μας αφορά κάτι είναι εύκολο...» μουρμούρισε ο πατέρας.

Το χειρουργείο πήρε κάποιες ώρες. Μετά από αυτό, ο γιατρός βγήκε χαρούμενος.
«Δόξα τω Θεώ, ο γιος σας σώθηκε», και χωρίς να περιμένει απάντηση από τον πατέρα, συνέχισε να περπατάει στον διάδρομο. «Αν έχετε κάποια ερώτηση, ρωτήστε τη νοσοκόμα...»
«Γιατί είναι τόσο αλαζόνας; Δεν μπορούσε να περιμένει λίγα λεπτά για να τον ρωτήσω για την κατάσταση του γιου μου;» ρώτησε τη νοσοκόμα αφού έφυγε ο γιατρός.

Η νοσοκόμα απάντησε με δάκρυα στα μάτια: «Ο γιος του πέθανε χτες σε ένα δυστύχημα με το αυτοκίνητο. Όταν τον καλέσαμε για τον γιο σας ήταν κοντά στο νεκρό παιδί του. Τώρα που σώθηκε ο γιος σας έφυγε τρέχοντας για να παραστεί στην κηδεία»!


ΠΗΓΗ: perierga.gr

Ποια είναι τα 7 θαύματα του κόσμου τελικά;

Από την El
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Μετά το τέλος του μαθήματος ο δάσκαλος ζήτησε από τους μαθητές του να κάνουν μια εργασία: Έπρεπε να γράψουν σε μια λίστα αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν τα σημερινά «επτά θαύματα του κόσμου». Όσα, δηλαδή, πίστευαν ότι υπερτερούν σε μέγεθος και αξία για τον άνθρωπο στη σύγχρονη εποχή. Το μυαλό όλων, βέβαια, χωρίς να πολυσκεφτούν, πήγε αμέσως σε κτίρια και μνημεία που κατασκεύασαν σπουδαίοι άνθρωποι ανά τον κόσμο. Έτσι ο κάθε μαθητής ξεχωριστά ξεκίνησε την απαρίθμηση...

Παρότι υπήρξαν κάποιες διαφωνίες μεταξύ των μαθητών, οι περισσότερες γνώμες των παιδιών έδειχναν να συγκλίνουν σε συγκεκριμένα «θαύματα» τα οποία αφορούσαν τα παρακάτω:
  • Οι πυραμίδες της Αιγύπτου
  • Το Τaj Mahal
  • To Grand Canyon
  • Το κανάλι του Παναμά
  • To Εmpire State Building
  • Η βασιλική του Αγίου Πέτρου
  • Το Σινικό Τείχος

Αρκετά ικανοποιημένος ο δάσκαλος από τις γνώσεις των μαθητών του άρχισε να μαζεύει τα γραπτά τους. Τότε μόνο πρόσεξε —προς μεγάλη έκπληξη όλων— ότι μια μαθήτρια δεν είχε τελειώσει ακόμη το γράψιμο. Τη ρώτησε, λοιπόν, αν είχε κάποιο πρόβλημα με τη λίστα της.

Το κορίτσι απάντησε: «Ναι, έχω ένα μικρό πρόβλημα. Δεν μπορώ να αποφασίσω, γιατί είναι τόσο πολλά...»

Ο δάσκαλος απορώντας με την απάντησή της είπε: «Πες μας, λοιπόν, τι έχεις γράψει, για να δούμε αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε.»

Το κορίτσι στην αρχή δίστασε, μα μετά διάβασε με θάρρος: «Πιστεύω ότι τα επτά θαύματα του κόσμου είναι να βλέπεις, να ακούς, να αγγίζεις, να γεύεσαι, να αισθάνεσαι, να γελάς, να αγαπάς...»


ΠΗΓΗ: perierga.gr

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα