20 Ιουν 2013

Βασανισμένο κουνούπι

Η ταινιούλα είναι χιουμοριστική, αν και σε κάποιους μπορεί να θυμίζει... θρίλερ!


Θέματα με ζώαΚαλοκαίριΤαινίες

19 Ιουν 2013

Το ΠΟΔήΛΑΤΟ σάς εύχεται


Καλό καλοκαίρι!


ΚαλοκαίριΠΟΔήΛΑΤΟ
ΕΙΚΟΝΕΣ: infokids.gr, tadforo.com

Τα στοιχεία των γωνιών

Μια γωνία σχηματίζεται στο σημείο όπου ενώνονται δύο ημιευθείες. Το σημείο ονομάζεται κορυφή της γωνίας και οι ημιευθείες πλευρές της γωνίας.



Οι γωνίες παίρνουν το όνομά τους από τα κεφαλαία γράμματα που βρίσκονται στην κορυφή και στις πλευρές τους. Το γράμμα, μάλιστα, που είναι στην κορυφή μπαίνει πάντοτε στη μέση και έχει από πάνω το γωνιακό σημαδάκι ^.

* Εναλλακτικά οι γωνίες μπορούν να ονομαστούν με ένα μικρό γράμμα κοντά στην κορυφή τους και με το ίδιο σημαδάκι από πάνω.


Όπως φαίνεται από τα προηγούμενα, το μέγεθος μιας γωνίας δεν εξαρτάται από το μήκος που έχουν οι πλευρές αλλά από το άνοιγμά τους. Πατήστε στην επόμενη εικόνα, για να το διαπιστώσετε:




ΕΙΚΟΝΕΣ: podilato98.blogspot.com (από Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού Κύπρου)
ΕΦΑΡΜΟΓΗ: Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού

Μέτρηση γωνιών

Μονάδα μέτρησης των γωνιών είναι η μοίρα (º). Υποδιαιρέσεις της μοίρας είναι τα πρώτα και τα δεύτερα λεπτά:

1º = 60΄ (πρώτα λεπτά)
1΄ = 60΄΄ (δεύτερα λεπτά)

Για να μετρήσουμε μία γωνία χρησιμοποιούμε το μοιρογνωμόνιο. Αυτό γίνεται εύκολα σε τρία βήματα, όπως τα παρουσιάζει ο συνεργάτης μας χιμπατζής13:

1 Τοποθετούμε το σημάδι που έχει το μοιρογνωμόνιο στο κέντρο του πάνω στην κορυφή της γωνίας.



2 Φροντίζουμε η ένδειξη 0º να περνά από τη μια πλευρά της γωνίας. Αν χρειαστεί προεκτείνουμε τις πλευρές.



3 Κοιτάζουμε την ένδειξη στην άλλη πλευρά της γωνίας. Από τις δύο κλίμακες που υπάρχουν επιλέγουμε εκείνη στην οποία ανήκουν οι 0º που χρησιμοποιήσαμε.






ΠΗΓΗ: Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού
ΕΙΚΟΝΕΣ: podilato98.blogspot.com (1-3), wtmaths.com (4)

Κατασκευή γωνιών

Μπορούμε να σχεδιάσουμε γωνίες στο μέγεθος που θέλουμε χρησιμοποιώντας το μοιρογνωμόνιο και τον χάρακα. Αυτό γίνεται εύκολα σε τρία βήματα, όπως τα παρουσιάζει ο συνεργάτης μας Anthony12:

1 Σχεδιάζουμε μία ημιευθεία με τον χάρακα.



2 Τοποθετούμε το μοιρογνωμόνιο με τέτοιο τρόπο, ώστε η ημιευθεία να ξεκινάει από το κέντρο του και να περνάει από τις 0º. Σημειώνουμε ένα σημείο στις 40º.



3 Ενώνουμε το σημείο με την αρχή της ημιευθείας. Μόλις σχηματίσαμε μια γωνία 40º.




Κατασκευές
ΕΙΚΟΝΕΣ: podilato98.blogspot.com

16 Ιουν 2013

Οι δικές μας ευχές

Αποσπάσματα από ευχές των μαθητών στο αναμνηστικό DVD της έκτης τάξης

1º Δ.Σ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ⦁ ΣΤ2 ⦁ 2012/13



Εύχομαι σ’ όλους τους συμμαθητές μου ν’ ακολουθήσουν το επάγγελμα που επιθυμούν και να είναι χαρούμενοι σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους.

Εύχομαι στους συμμαθητές μου να πάνε να σπουδάσουν.

Εύχομαι σ’ όλους να κάνουν πραγματικά αυτό που επιθυμούν.

Εύχομαι σε όλους να έχουνε μια υπέροχη ζωή και ωραίες δουλειές. Και πολλά λεφτά!

Ελπίζω όταν μεγαλώσουμε να μείνουμε όλοι μαζί φίλοι και να περνάμε καλά.

Εύχομαι σε όλους όταν μεγαλώσουν να ’ναι ευτυχισμένοι.

Εύχομαι όταν μεγαλώσουμε να βρούμε μια καλή δουλειά.

Εύχομαι σε όλους τους συμμαθητές μου να είναι χαρούμενοι στην υπόλοιπή τους ζωή και να μην έχουνε καθόλου κακές στιγμές με τις οικογένειές τους.



Εύχομαι σε όλους τους συμμαθητές μου καλή πρόοδο και να κάνουν ό,τι επιθυμούν.

Εύχομαι να προοδέψουν και να πάνε Πανεπιστήμιο να ακολουθήσουν τα όνειρά τους.

Εύχομαι στα παιδιά της τάξης μας όταν μεγαλώσουν να ’χουν καλές δουλειές και πολλά λεφτά.

Εύχομαι σ’ όλα τα παιδιά εδώ πέρα όταν μεγαλώσουνε να έχουνε χρηματάκι και καλή δουλειά.

Εύχομαι όταν μεγαλώσουν όλα τα παιδιά να κάνουν αυτό που επιθυμούν.


ΕΙΚΟΝΕΣ: desktopop.com, desktopwallpaperhd.net

Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Τα φετινά εκτάκια τα γνώρισα όταν πήγαιναν στη δευτέρα τάξη. Εκείνη τη χρονιά ήμουν ο δάσκαλος του πρώτου τμήματος. Με τα παιδιά αυτά αναπτύξαμε μια όμορφη και έντονη σχέση που τη διατηρήσαμε και τα επόμενα χρόνια.

* Φέτος τα πράγματα ήταν ακόμη καλύτερα, αφού ήμασταν γείτονες και μας χώριζε μόνο ένας τοίχος...

Με το δεύτερο τμήμα συνεργαστήκαμε στις εκδρομές της Β΄ τάξης αλλά και στον «Αποχαιρετισμό» που εκδώσαμε για τα τότε εκτάκια. Στην πέμπτη τάξη έβγαλαν ένα... έξυπνο περιοδικό (το φιλοξενήσαμε εδώ), ενώ στην έκτη μπόρεσα επιτέλους να γίνω ο δάσκαλός τους.

* Είναι τα αστέρια που αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του ΠΟΔήΛΑΤΟΥ τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του.



Καλή συνέχεια στις επόμενες τάξεις, παιδιά! Να είστε υγιείς και χαρούμενοι, χρήσιμοι στον εαυτό σας αλλά και στους άλλους!





Δείτε στη συνέχεια


ΑφιερώματαΣχολική ζωή
ΕΙΚΟΝΕΣ: podilato98.blogspot.com (1: allframefile.com, 2: tsoukalas.org), insentificate.blogspot.com (3)

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα