31 Μαρ 2020

Κερδίζοντας μένοντας σπίτι

Από τον wolf23
Μαθητής της έκτης τάξης

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Πάνε αρκετές μέρες από τότε που έκλεισαν τα σχολεία. Δε θυμάμαι πόσες. Μου φαίνονται αιώνας. Η ζωή μου έχει αλλάξει. Μόλις έμαθα ότι θα κλείσουν τα σχολεία για πάνω από μια εβδομάδα σκέφτηκα ότι θα έχω άφθονο χρόνο για παιχνίδι, ότι δε θα χρειάζεται να έχω την έγνοια των μαθημάτων.

Μετά από τέσσερις ημέρες όμως, κατάλαβα την κρισιμότητα της κατάστασης. Κατάλαβα ότι όλο αυτό επρόκειτο για έναν «πόλεμο», έναν αόρατο πόλεμο, έναν πόλεμο που πρέπει να βγούμε νικητές. Κατάλαβα ότι τα σχολεία έκλεισαν για σημαντικό λόγο. Και αυτός ο λόγος βρίσκεται εδώ, δίπλα μας, όπως τον αποκαλούν οι επιστήμονες και γιατροί, κορονοϊό. Αυτός ο ιός είναι πολύ επικίνδυνος και θανατηφόρος και για να αντιμετωπιστεί πρέπει να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής και να μείνουμε σπίτι.

Μένοντας σπίτι δεν κέρδισα περισσότερο ελεύθερο χρόνο ή ξεκούραση, έχω κερδίσει μέχρι τώρα τουλάχιστον, την υγειά μου. Και ελπίζω και εσείς αυτό να έχετε κερδίσει! ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ!

Συμβουλή: Και επειδή είμαι σίγουρος πως και η δική σας ζωή έχει αλλάξει, ε λοιπόν, αλλάξτε κι εσείς!


30 Μαρ 2020

Τι κερδίζω μένοντας σπίτι

Δεν είναι στο χέρι μου. Πρέπει να γίνει. Μάλιστα, μέχρι στιγμής τα πάμε καλύτερα από άλλες χώρες. Μπράβο μας!



Κι αφού πρέπει να μείνω στο σπιτάκι μου, ας το δω θετικά. Αισιόδοξα. Άλλωστε η ζωή μου δεν έχει σταματήσει, κάθε μέρα που περνά εξακολουθεί να είναι μια μέρα της ζωής μου· κάθε μέρα που περνά με καλεί να την αξιοποιήσω.

Ευτυχώς, αυτό δε με φοβίζει ιδιαίτερα. Ήδη... Πρόχειρες σημειώσεις: Ανακάλυψα ένα νέο... – ...που τα είχα παραμελήσει τόσο καιρό... – ...εκτίμησα την αξία... – ...αποφάσισα από δω κι εμπρός...

Μα ας μην τα πω εγώ. Εσείς τι κερδίσατε τόσο καιρό μένοντας σπίτι;
  • Απαντήστε σύντομα στα σχόλια.
  • Γράψτε (και ελέγξτε) ένα ωραίο κείμενο και στείλτε το για δημοσίευση.
  • Ζωγραφίστε, κατασκευάστε, τραγουδήστε κάτι σχετικό!
  • Κάντε όλα τα παραπάνω!

Εγώ, πάντως, ξέρω τι κέρδισα... 😉

Δείτε στη συνέχεια


ΑφιερώματαΜένουμε ασφαλείςΠαιδικές συλλογές
ΕΙΚΟΝΑ: progomel.by

Κορονοϊός

Από τον wolf23
Μαθητής της έκτης τάξης

Οι κορονοϊοί είναι οικογένεια ιών. Έχουν πάρει το όνομά τους από τη χαρακτηριστική εμφάνισή τους στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο, όπου διακρίνονται εξογκώματα περιμετρικά των ιικών σωματιδίων σαν στέμμα, το οποίο στα λατινικά λέγεται «κορόνα».



Οι κορονοϊοί είναι ιοί με περίβλημα και με θετικής (+) πολικότητας μονόκλωνο RNA για γονιδίωμα. Το γονιδίωμα των κορονοϊών έχει μέγεθος περίπου 26 με 32 χιλιάδες βάσεις, το μεγαλύτερο μεταξύ των RNA ιών. Το πρωτεϊνικό στέμμα των κορονοϊών, σε αντίθεση με αυτό άλλων ιών, αντέχει στις συνθήκες του γαστρεντερικού συστήματος.

Οι περισσότεροι κορονοϊοί προκαλούν στον άνθρωπο συνήθως λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού, αλλά μπορούν να προκαλέσουν και πνευμονία. Είναι η αιτία του 10 με 15% των λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος. Ένας κορονοϊός ήταν υπεύθυνος για μια έξαρση κρουσμάτων σοβαρού οξέος αναπνευστικού συνδρόμου (ΣΟΑΣ, διεθνώς γνωστό ως SARS), η οποία άρχισε το 2002 στη Κίνα. Ένα άλλο είδος κορονοϊού προκάλεσε το αναπνευστικό σύνδρομο της Μέσης Ανατολής το 2012 (MERS). Μέχρι το 2019 είχαν καταγραφεί 2.468 κρούσματα με 851 θανάτους.

Στα τέλη του 2019, εμφανίστηκε ένας νέος, o κορονοϊός της Ουχάν, ο οποίος προκάλεσε πανδημία.

Μένουμε ασφαλείςΥγεία – Κίνδυνοι
ΠΗΓΗ: Βικιπαίδεια

Ινδία

Από τη Νεφ.2008
Μαθήτρια της έκτης τάξης


Ασία
ΠΗΓΗ: Trip-Library.com

Ο χρόνος μας κάνει... #Challenge...

Από την clover17
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Πατήστε στην εικόνα


Παιδικά ποιήματα

clover17

Η clover17 κατοικεί στη Βόρεια Αθήνα. Με το ΠΟΔήΛΑΤΟ συνεργάστηκε στην έκτη δημοτικού (2019/20).

clover17

Η ανάρτησή τηςΟι συνεργάτες μας

Α΄ Παγκόσμιος Άτλας του 16ου αιώνα

Από τη Νεφ.2008
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Ο 1ος Παγκόσμιος Άτλας του 16ου αιώνα ονομάστηκε θέατρο του κόσμου και συνοδεύεται από βιβλίο με αναλυτικότερους χάρτες οι οποίοι μοσχοπούλησαν στην Ευρώπη μέχρι και το 1612.



Χάρτες
ΠΗΓΗ: Βικιπαίδεια

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα