31 Μαρ 2020

Κερδίζοντας μένοντας σπίτι

Από τον wolf23
Μαθητής της έκτης τάξης

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Πάνε αρκετές μέρες από τότε που έκλεισαν τα σχολεία. Δε θυμάμαι πόσες. Μου φαίνονται αιώνας. Η ζωή μου έχει αλλάξει. Μόλις έμαθα ότι θα κλείσουν τα σχολεία για πάνω από μια εβδομάδα σκέφτηκα ότι θα έχω άφθονο χρόνο για παιχνίδι, ότι δε θα χρειάζεται να έχω την έγνοια των μαθημάτων.

Μετά από τέσσερις ημέρες όμως, κατάλαβα την κρισιμότητα της κατάστασης. Κατάλαβα ότι όλο αυτό επρόκειτο για έναν «πόλεμο», έναν αόρατο πόλεμο, έναν πόλεμο που πρέπει να βγούμε νικητές. Κατάλαβα ότι τα σχολεία έκλεισαν για σημαντικό λόγο. Και αυτός ο λόγος βρίσκεται εδώ, δίπλα μας, όπως τον αποκαλούν οι επιστήμονες και γιατροί, κορονοϊό. Αυτός ο ιός είναι πολύ επικίνδυνος και θανατηφόρος και για να αντιμετωπιστεί πρέπει να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής και να μείνουμε σπίτι.

Μένοντας σπίτι δεν κέρδισα περισσότερο ελεύθερο χρόνο ή ξεκούραση, έχω κερδίσει μέχρι τώρα τουλάχιστον, την υγειά μου. Και ελπίζω και εσείς αυτό να έχετε κερδίσει! ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ!

Συμβουλή: Και επειδή είμαι σίγουρος πως και η δική σας ζωή έχει αλλάξει, ε λοιπόν, αλλάξτε κι εσείς!


1 σχόλιο:

Νεφ.2008 είπε...

Ωραίο κείμενο !!

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα