30 Μαρ 2020

Τι κερδίζω μένοντας σπίτι

Δεν είναι στο χέρι μου. Πρέπει να γίνει. Μάλιστα, μέχρι στιγμής τα πάμε καλύτερα από άλλες χώρες. Μπράβο μας!



Κι αφού πρέπει να μείνω στο σπιτάκι μου, ας το δω θετικά. Αισιόδοξα. Άλλωστε η ζωή μου δεν έχει σταματήσει, κάθε μέρα που περνά εξακολουθεί να είναι μια μέρα της ζωής μου· κάθε μέρα που περνά με καλεί να την αξιοποιήσω.

Ευτυχώς, αυτό δε με φοβίζει ιδιαίτερα. Ήδη... Πρόχειρες σημειώσεις: Ανακάλυψα ένα νέο... – ...που τα είχα παραμελήσει τόσο καιρό... – ...εκτίμησα την αξία... – ...αποφάσισα από δω κι εμπρός...

Μα ας μην τα πω εγώ. Εσείς τι κερδίσατε τόσο καιρό μένοντας σπίτι;
  • Απαντήστε σύντομα στα σχόλια.
  • Γράψτε (και ελέγξτε) ένα ωραίο κείμενο και στείλτε το για δημοσίευση.
  • Ζωγραφίστε, κατασκευάστε, τραγουδήστε κάτι σχετικό!
  • Κάντε όλα τα παραπάνω!

Εγώ, πάντως, ξέρω τι κέρδισα... 😉

Δείτε στη συνέχεια


ΑφιερώματαΜένουμε ασφαλείςΠαιδικές συλλογές
ΕΙΚΟΝΑ: progomel.by

2 σχόλια:

μαθητής11 είπε...

Τι κερδίσατε;;;;;;;;;🤔🤔🤔🤔🤔Εγώ θα φροντίσω να κάνω ένα κείμενο και θα δω τι θα κάνω μετά.😉😉😉😉

wolf23😷 είπε...

Μένοντας σπίτι δεν έχω κερδίσει ξεκούραση ή ευχαρίστηση, αλλά ασφάλεια και προστασία από την πανδημία του φονικού ιού. Για αυτό πρέπει να μείνουμε σπίτι, να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής. Δεν είναι παιχνίδι, αλλά ευθύνη όλων μας! Μένουμε 🏡

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα