Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Κώδικας φιλικής συμπεριφοράς

Για να είμαι ένας περιζήτητος φίλος και να χαίρομαι τα καλά της φιλίας:

 1  Νοιάζομαι για τους άλλους και τους βοηθώ όποτε μπορώ.

 2  Συμπεριφέρομαι καλά και προσπαθώ να είμαι ήρεμος.

 3  Δεν κοροϊδεύω κανέναν, αφού ούτε σε μένα αρέσει να με κοροϊδεύουν.

 4  Μοιράζομαι πράγματα με άλλους.

 5  Τους ακούω όταν μου μιλούν και δίνω σημασία σε όσα λένε.

 6  Δε λέω ψέματα.

 7  Προσπαθώ να μη ζηλεύω.

Το αστέρι της φιλίας

 8  Δε θέλω να γίνεται πάντοτε το δικό μου.

 9  Αναγνωρίζω ότι όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα.

 10  Δε λέω τα μυστικά που μου εμπιστεύονται.

 11  Αποφεύγω τις προκλήσεις και ό,τι ξέρω πως μπορεί να ενοχλήσει τους άλ­λους.

 12  Δέχομαι με χαρά τη νίκη, αλλά παραδέχομαι και την ήττα. Ξέρω πως δεν είναι ντροπή να χάνεις!

 13  Όταν κάποιος με στενοχωρήσει, προτιμώ να το συζητήσω μαζί του χω­ρίς την παρουσία άλλων.


ΠΗΓΗ: Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου (τμήμα Αγωγής
Υγείας) | ΕΙΚΟΝΕΣ: s692.photobucket.com, schoolsm.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.