9 Σεπ 2011

Κώδικας φιλικής συμπεριφοράς

Για να είμαι ένας περιζήτητος φίλος και να χαίρομαι τα καλά της φιλίας:

1 Νοιάζομαι για τους άλλους και τους βοηθώ όποτε μπορώ.

2 Συμπεριφέρομαι καλά και προσπαθώ να είμαι ήρεμος.

3 Δεν κοροϊδεύω κανέναν, αφού ούτε σε μένα αρέσει να με κοροϊδεύουν.

4 Μοιράζομαι πράγματα με άλλους.

5 Τους ακούω όταν μου μιλούν και δίνω σημασία σε όσα λένε.

6 Δε λέω ψέματα.

7 Προσπαθώ να μη ζηλεύω.


Το αστέρι της φιλίας

8 Δε θέλω να γίνεται πάντοτε το δικό μου.

9 Αναγνωρίζω ότι όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα.

1
0 Δε λέω τα μυστικά που μου εμπιστεύονται.

1
1 Αποφεύγω τις προκλήσεις και ό,τι ξέρω πως μπορεί να ενοχλήσει τους άλλους.

1
2 Δέχομαι με χαρά τη νίκη, αλλά παραδέχομαι και την ήττα. Ξέρω πως δεν είναι ντροπή να χάνεις!

1
3 Όταν κάποιος με στενοχωρήσει, προτιμώ να το συζητήσω μαζί του χωρίς την παρουσία άλλων.




ΠΗΓΗ: Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου (τμήμα Αγωγής Υγείας)
ΕΙΚΟΝΕΣ: s692.photobucket.com, schoolsm.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα