Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015

Ελέγχω το γραπτό μου



Κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο το ξαναδιαβάζω. Προσέχω τα δέ­κα ση­μεί­α που α­κο­λου­θούν και διορθώνω ό,τι χρειάζεται:

 1  Τι ήθελα να γράψω; Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα;

 2  Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;

 3  Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό μου;

 4  Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες, τα κόμματα και τα άλλα σημεία στίξης;

 5  Χρησιμοποίησα συνώνυμες λέξεις ή επαναλαμβάνω συχνά τις ίδιες και τις ί­διες;

 6  Τι μου άρεσε περισσότερο από όσα έγραψα;

 7  Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα;

 8  Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμη; Τι θα μπορούσα να αφαιρέσω;

 9  Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου; Ποια σημεία θα τους αρέσουν πε­­ρισ­σό­τε­ρο και ποια λιγότερο;

 10  Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Είναι καθαρό και καλογραμμένο; Μπο­­ρεί να το διαβάσει κανείς εύκολα;


ΠΗΓΗ: ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | ΕΙΚΟΝΕΣ: 365lettersblog.blogspot.com, www.ruralramblings.com


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: γραπτή έκφραση


1 σχόλιο:

elpis00 είπε...

Σημαντικό!:0!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.