27 Σεπ 2015

Ελέγχω το γραπτό μου



Κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο το ξαναδιαβάζω. Προσέχω τα δέκα σημεία που ακολουθούν και διορθώνω ό,τι χρειάζεται:

1 Τι ήθελα να γράψω; Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα;

2 Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;

3 Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό μου;

4 Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες, τα κόμματα και τα άλλα σημεία στίξης;

5 Χρησιμοποίησα συνώνυμες λέξεις ή επαναλαμβάνω συχνά τις ίδιες και τις ίδιες;

6 Τι μου άρεσε περισσότερο από όσα έγραψα;

7 Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα;

8 Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμη; Τι θα μπορούσα να αφαιρέσω;

9 Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου; Ποια σημεία θα τους αρέσουν περισσότερο και ποια λιγότερο;

1
0 Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Είναι καθαρό και καλογραμμένο; Μπορεί να το διαβάσει κανείς εύκολα;


Γραπτή έκφραση
ΠΗΓΗ: Γλώσσα ΣΤ΄ Δημοτικού
ΕΙΚΟΝΕΣ: 365lettersblog.blogspot.com, podilato98.blogspot.com (από ruralramblings.com)

3 σχόλια:

elpis00 είπε...

Σημαντικό!:0!

μαθητής11 είπε...

Αρκετά σημαντικό.

Ανώνυμος είπε...

Καλό.

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα