Το ΠΟΔήΛΑΤΟ ανανεώνεται εμφανισιακά. Σιγά σιγά προσαρμόζονται και οι παλαιότερες αναρτήσεις του. Καλό καλοκαίρι!

27 Σεπτεμβρίου 2015

Ελέγχω το γραπτό μου



Κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο το ξαναδιαβάζω. Προσέχω τα δέ­κα ση­μεί­α που α­κο­λου­θούν και διορθώνω ό,τι χρειάζεται:

 1  Τι ήθελα να γράψω; Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα;

 2  Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;

 3  Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό μου;

 4  Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες, τα κόμματα και τα άλλα σημεία στίξης;

 5  Χρησιμοποίησα συνώνυμες λέξεις ή επαναλαμβάνω συχνά τις ίδιες και τις ί­διες;

 6  Τι μου άρεσε περισσότερο από όσα έγραψα;

 7  Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα;

 8  Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμη; Τι θα μπορούσα να αφαιρέσω;

 9  Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου; Ποια σημεία θα τους α­ρέ­σουν πε­­ρισ­σό­τε­ρο και ποια λιγότερο;

 10  Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Είναι καθαρό και καλογραμμένο; Μπο­­ρεί να το διαβάσει κανείς εύκολα;


ΠΗΓΗ: ΓΛΩΣΣΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | ΕΙΚΟΝΕΣ: 365lettersblog.blogspot.com,
podilato98.blogspot.com (από ruralramblings.com)


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: γραπτή έκφραση


1 σχόλιο:

elpis00 είπε...

Σημαντικό!:0!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κου­μπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.