Κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο το ξαναδιαβάζω. Προσέχω τα δέκα σημεία που ακολουθούν και διορθώνω ό,τι χρειάζεται:
1 Τι ήθελα να γράψω; Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα;
2 Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;
3 Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό μου;
4 Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες, τα κόμματα και τα άλλα σημεία στίξης;
5 Χρησιμοποίησα συνώνυμες λέξεις ή επαναλαμβάνω συχνά τις ίδιες και τις ίδιες;
6 Τι μου άρεσε περισσότερο από όσα έγραψα;
7 Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα;
8 Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμη; Τι θα μπορούσα να αφαιρέσω;
9 Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου; Ποια σημεία θα τους αρέσουν περισσότερο και ποια λιγότερο;
1
0 Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Είναι καθαρό και καλογραμμένο; Μπορεί να το διαβάσει κανείς εύκολα;
Γραπτή έκφραση
ΠΗΓΗ: Γλώσσα ΣΤ΄ Δημοτικού
ΕΙΚΟΝΕΣ: 365lettersblog.blogspot.com, podilato98.blogspot.com (από ruralramblings.com)
ΕΙΚΟΝΕΣ: 365lettersblog.blogspot.com, podilato98.blogspot.com (από ruralramblings.com)
3 σχόλια:
Σημαντικό!:0!
Αρκετά σημαντικό.
Καλό.
Δημοσίευση σχολίου