19 Μαρ 2013

Τα πέντε πιο αστεία ανέκδοτα!

Από τη Nasia28
Μαθήτρια της έκτης τάξης

1
Όταν ο παππούς μου ήταν νέος, η Νεκρά Θάλασσα ήταν ακόμα άρρωστη.

2
— Πώς λέγεται το φιλί που σκοτώνει;
— Κιλκίς!

3
— Μπαμπά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
— Τα λεφτά από τα κάλαντα!

4
— Πώς λέγονται οι θηλυκοί μικροί άγγελοι;
— Μικρές αγγελίες.

5
Είναι που λέτε μια ξανθιά*, μια μελαχρινή και μια κοκκινομάλλα, οι οποίες έχουν ναυαγήσει σε ένα ερημονήσι. Η απέναντι ακτή απέχει 100 μίλια, πολύ μεγάλη απόσταση. Αλλά, μια και δεν έχουν καθόλου φαγητό και νερό πρέπει να προσπαθήσουν να τη διασχίσουν αλλιώς θα πεθάνουν. Κανονίζουν, λοιπόν να φύγει μια από αυτές και να πάει να φέρει βοήθεια.

Ξεκινάει λοιπόν η κοκκινομάλλα, η οποία κάνει δέκα μίλια, νιώθει ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει και γυρίζει πίσω. Μετά αποφασίζουν να δοκιμάσει η μελαχρινή, η οποία ήταν σε καλύτερη φυσική κατάσταση. Πράγματι, έκανε 15 μίλια, αλλά κουράστηκε και αυτή και γύρισε πίσω. Έτσι, απέμεινε η ξανθιά. Βλέποντας ότι είναι η μόνη ελπίδα που είχαν, η ξανθιά ξεκίνησε με όλες της τις δυνάμεις, έκανε 95 μίλια, και ξεθεωμένη είπε:
— Αποκλείεται να τα καταφέρω.

Και γύρισε πίσω.

* Εγώ δε συμφωνώ με τα ανέκδοτα που οι ξανθιές έχουν τον ρόλο της χαζής. Πιστέψτε με κι εγώ ξανθομαλλούσα είμαι!


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο !!!!!

Ανώνυμος είπε...

τελεια ανεκδοτα

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα