5 Μαΐ 2020

Δεν ήξερα τι μου επιφύλαξε η ζωή

Από την KM_458
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Ζωή! Μία λέξη πολύ σημαντική και σε λίγα δευτερόλεπτα παρακαλάς για αυτήν!

Πριν τέσσερα χρόνια επιτέλους θα πηγαίναμε όλοι μαζί διακοπές οικογενειακώς, ήρθαν οι γονείς μου να με πάρουν από την κατασκήνωση και πήγαμε στην ξαδέρφη μου να μείνουμε ένα βράδυ για να ξεκινήσουμε την άλλη μέρα το ταξίδι μας.

Όμως δεν ήξερα τι θα συμβεί! Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη και ονειρευόμουνα στιγμές και πράγματα που θα κάναμε όλοι μαζί. Το ίδιο απόγευμα της Κυριακής είχα πάει να πλύνω τα χέρια μου μετά από παιχνίδι με τα ξαδέρφια μου που είναι μικρότερα από εμένα... Ανοίγω τη βρύση και στηρίζω λίγο τα χέρια μου στον νεροχύτη και ξαφνικά σπάει ο νεροχύτης εγώ βρίσκομαι κάτω με αίματα παντού, φωνάζω τρομαγμένη χωρίς να έχω συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί! Κι όμως δεν ήξερα τι μου επιφύλαξε η ζωή!

Το αποτέλεσμα ήταν ράμματα στο χέρι, μικρά κοψίματα παντού και ένα βαθύ κόψιμο κάτω από το πιγούνι κοντά λαιμό!

Οι γονείς μου είχαν δύο επιλογές ή γυρνάγαμε πίσω στην Αθήνα ή συνεχίζαμε για τις διακοπές μας. Φυσικά ευτυχώς επιλέξανε να συνεχίσουμε τις διακοπές μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα