Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Αναμνήσεις από το καλοκαίρι

Από τον george21

Αυτό το καλοκαίρι πέρασα πολύ ωραία. Πήγα στο χωριό μου και από εκεί σε πολλά υ­πέ­­ρο­χα μέρη. Οι διακοπές μου άρχισαν στις 23 Ιουλίου και τελείωσαν στις 1 Σε­πτεμ­βρί­ου. Μαζί μου ήταν η οικογένειά μου και τα ξαδέρφια μου.

Αρχικά πήγα στο χωριό μου που είναι 10 λεπτά έξω από το Αγρίνιο. Εκεί βρίσκεται η Τ.Λ. Καστρακίου στην οποία πηγαίναμε και βλέπαμε τα ξαδέρφια μας και τους θείους μας να κάνουν τζετ σκι! Γύρω στις 18 Αυγούστου ήρθε μια θεία μου και μαζί της κά­θε βράδυ βγαίναμε και πηγαίναμε σε εστιατόρια! Δύο μέρες αργότερα, στις 20 Αυ­γού­στου, πήγαμε για έξι μέρες στον Βράχο της Πρέβεζας. Εκεί βρήκαμε ε­νοι­κια­ζό­με­να δωμάτια που ήταν 50 μ. από την παραλία. Κάθε πρωί και κάθε α­πό­γευ­μα πη­γαί­να­με στην παραλία. Μια μέρα είχε πολύ κύμα… Ήταν πολύ ψηλό, γύρω στο 1,5 μέ­τρο. Έτσι αποφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι... Ένα παιδί έκανε πως πνιγόταν και τα υπόλοιπα έτρεχαν για να το σώσουν!

Μιας και ήμασταν κοντά στον Αχέροντα ποταμό αποφασίσαμε να τον ε­πι­σκε­φτού­με. Με το αμάξι πήγαμε πολύ ψηλά... Γύρω στα 600 μέτρα με αποτέλεσμα τα αυτιά μας να βου­λώνουν! Όταν κατεβήκαμε, βρήκαμε έναν σύλλογο όπου μπορούσες να κά­νεις ρά­φτινγκ. Αμέσως μπήκαμε στη φουσκωτή βάρκα, αρπάξαμε τα κουπιά και αρ­χί­σα­με να τα πλατσουρίζουμε στο νερό! Αφού τελείωσε αυτή η υπέροχη εμπειρία μια έκπληξη μας πε­ρίμενε: να διασχίσουμε το φαράγγι. Ξεκινήσαμε αλλά κάποιοι εί­παν να μην πάμε επειδή το νερό ήταν κρύο. Εγώ όμως όχι μόνο πήγα αλλά βούτηξα και στο ποτάμι. Το νερό ή­ταν στους 3°C. Αυτή ήταν η καλύτερή μου εμπειρία. Με­τά επισκεφτήκαμε την Πάργα και το κάστρο της. Γυρίζοντας σπίτι εξαντλημένοι μα­ζέ­ψα­με τα πράγματά μας για να γυρί­σουμε στο χωριό. Αφού γυρίσαμε κάτσαμε λίγες μέ­ρες και μετά επιστρέψαμε στην Αθή­να... Πάλι μέσα στο καυσαέριο.

Γενικώς χάρηκα που γύρισα στην Αθήνα, γιατί θα ξαναδώ τους φίλους μου. Πάντως έ­να πράγμα έχω να πω:



1 σχόλιο:

δάσκαλος98 είπε...

Το νερό ήταν στους 3°C: "George21 ο Τολμηρός"!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.