Γιατί κάνουμε Γλώσσα ή Μαθηματικά; Κι αυτή η Ιστορία! Τι είναι η Φυσική, η Βιολογία και η Χημεία; Εντάξει, θα τις κάνουμε ως χωριστά μαθήματα στο Γυμνάσιο, ωστόσο τις συναντούμε ήδη στα κεφάλαια των Φυσικών.
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τον λόγο που διδασκόμαστε κάθε μία από αυτές τις επιστήμες. Δεν είναι μόνο χρήσιμες στην καθημερινή μας ζωή· μας κάνουν και καλύτερους ανθρώπους!
Δείτε όμορφα βιντεάκια του Υπουργείου Πολιτισμού (2008) για τα ανωτέρω μαθήματα στις αναρτήσεις που ακολουθούν:
Η ιστορία των αυτοκινήτων χάνεται πίσω στον χρόνο. Η ανακάλυψη και η χρήση αυτοκινούμενων οχημάτων αποτελεί ίσως από τις πιο καινοτόμες εφευρέσεις στην ανθρώπινη ιστορία και λέγεται μάλιστα πως χρειάστηκαν πάνω από 100.000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας για να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Το πρώτο αυτοκίνητο αν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε ήταν το επονομαζόμενο «Fardier» με δημιουργό τον Nicolas Joseph Cougnot στη Γαλλία το 1769.
Από το 1908 μεσολάβησαν πολλά στάδια εξέλιξης στη μαζική παραγωγή των αυτοκινήτων και στη βελτίωσή τους τόσο μηχανικά όσο και από άποψη design ντιζάιν. Λόγω της σημαντικής αύξησης της ρύπανσης από την εκπομπή ρύπων γίνεται συνεχής βελτίωση των αυτοκινήτων. Και σήμερα ένα συμβατικό αμάξι μοιάζει κάπως έτσι:
Σε κάποιες περιοχές του πλανήτη μας κατοικούν αυτόχθονες λαοί, οι οποίοι διατηρούν (σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό) τον παραδοσιακό τρόπο ζωής τους. Ορισμένοι υπέστησαν στο παρελθόν πολλά δεινά από τους Ευρωπαίους κατακτητές και αποίκους, άλλοι όμως ευτύχησαν να έχουν λίγες σχέσεις μαζί τους.
Πατήστε στις εικόνες και γνωρίστε μερικούς από αυτούς τους λαούς.
ΒΙΝΤΕΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ: Υπερκινητικός Δάσκαλος