26 Οκτ 2011

Τον έλεγαν ROKY

Από την tzina45
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Αυτό που θα σας πω έγινε περίπου πριν τρία χρόνια. Είχαμε πάρει ένα μικρό κουταβάκι, ήταν το αγαπημένο μου. Ο μπαμπάς μου πήγαινε για κυνήγι, σε κάποια στιγμή τα σκυλιά (διότι είχε και ένα άλλο μαζί του) φύγανε.



Ψάχναμε παντού πουθενά δεν ήταν αυτά, μετά από πολλές μέρες το βρήκαμε στον δρόμο πατημένο, έπειτα ο μπαμπάς το πήρε και το έθαψε έξω από ένα νεκροταφείο. Και το χειρότερο είναι ότι το ήξεραν λίγο πιο πριν από εμένα και δε μου το είχαν πει, μέχρι που στο τέλος μου το είπε ο παππούς μου.


Θέματα με ζώα

4 σχόλια:

elpis00 είπε...

Σε καταλαβαίνω!:(((

tzina45 είπε...

Ελπίζω να μη πάθει ποτέ κανένας αυτό που έπαθα εγώ

δάσκαλος98 είπε...

Πολύ άσχημη εμπειρία... Φιλάκια! :))

mangous23 είπε...

Το καιμενο το σκυλακι :)

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα