Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015

Ο θαλασσοπόρος μου

Από την BlackCat62

Mου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω και... γενικά να δημιουργώ. Βέβαια άμα δεν έχω έ­­μπνευ­­ση δεν έχω ιδέες και άμα δεν έχω ιδέες δεν κάνω τίποτα δημιουργικό!

Ο θαλασσοπόρος (βλ. εδώ) είναι ένα παιδί που φαντάζεται ότι είναι ναύτης και κά­­νει ταξίδια σε όλο τον κόσμο μέχρι να τον φωνάξει η μαμά του για φαΐ.


Αυτή την εργασία την έκανα με υλικά που βρήκα στο σπίτι, όπως: κουτί από πί­τσα, χαρτοπετσέτες, ξυλάκι παγωτού, ένα πλαστικό πιάτο και χαρτί.


Ορίστε και κάποια μέρη που «επισκέφτηκε» ο θαλασσοπόρος:





ΤΟΠΙΑ: Αναζήτηση Google


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: κατασκευές


11 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Mας αρέσει πολύ να ζωγραφίζεις και... γενικά να δημιουργείς. Ευτυχώς είχες έμπνευση, είχες ιδέες και έκανες κάτι εξαιρετικά δημιουργικό! Μπράβο! :))
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

HelloKitty 23 είπε...

Τέλειο! Πολύ καλή δουλειά!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ. Την άλλη φορα ομως θα προσπαθήσω λίγο πιο πολύ! ;-)

δάσκαλος98 είπε...

Εσύ είσαι BlackCat62; Μα η ανάρτησή σου είναι ήδη πανέμορφη! :D

BlackCat 62 είπε...

Ναι εγώ είμαι. Καλή σας μέρα κύριε !

δάσκαλος98 είπε...

Καλημέρα, αστέρι μου!

BlackCat 62 είπε...

Ετοιμαζω κι αλλα "δωρακια" !

δάσκαλος98 είπε...

Νιαμ νιαμ! (χα χα χα!)

(πρόσεχε λίγο τους τόνους σου, ε;)

BlackCat 62 είπε...

Χαχαχα. Αυτό με τους τόνους μου το λέει και η μαμά μου!

HelloKitty 23 είπε...

Χα χα χα χα!

δάσκαλος98 είπε...

Προς Red Rose: Διέγραψα τα όμορφα σχόλιά σου, γιατί δεν είχαν ψευδώνυμο. Πρόσεχε! Ρίξε μια ματιά εδώ, αν θες. :))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.