4 Οκτ 2015

Οι σχέσεις μας με τα παράγωγα του πετρελαίου

Από τον Κόκκινο Κλόουν
Μαθητής της έκτης τάξης

Μια ωραία μέρα του Σαββάτου ξύπνησα στο δωμάτιό μου που ήταν γεμάτο με πετροχημικά πλαστικά. Έφτιαξα το γάλα μου που ήταν αποθηκευμένο σε ένα πετροχημικό που πάλι λεγόταν πλαστικό. Μετά βγήκα έξω και περπάτησα πάνω σε ένα κλάσμα του αργού πετρελαίου την άσφαλτο. Πήγαινα στο σπίτι του κολλητού μου για να περάσω μαζί του τη μέρα μου, μιας και οι δικοί μου έλειπαν ταξίδι. Ξαφνικά πάνω στο κλάσμα του αργού πετρελαίου την άσφαλτο πέρασε μια κηδεία.

Ήταν μια πολύ ωραία μέρα. Πήγαμε και στο Allou Fun Park και στον δρόμο σταματήσαμε για κλάσμα αργού πετρελαίου βενζίνη. Τελικά το βράδυ φάγαμε στην ψησταριά του, που λειτουργούσε με κλάσμα αργού πετρελαίου προπάνιο.

Ενέργεια

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Ωραίο, αλλά πιο ωραίο το όνομα! ;D

δάσκαλος98 είπε...

Συμφωνώ και με τα δύο: Έξυπνο κείμενο, απίθανο ψευδώνυμο!
Καλώς όρισες στην παρέα μας, Κόκκινε Κλόουν!

Unknown είπε...

Ωραιο. Ειδικά το σημείο με το Allu Fun Park

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα