2 Οκτ 2015

Ο θαλασσοπόρος μου

Από την BlackCat62
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Mου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω και... γενικά να δημιουργώ. Βέβαια άμα δεν έχω έμπνευση δεν έχω ιδέες και άμα δεν έχω ιδέες δεν κάνω τίποτα δημιουργικό!

Ο θαλασσοπόρος είναι ένα παιδί που φαντάζεται ότι είναι ναύτης και κάνει ταξίδια σε όλο τον κόσμο μέχρι να τον φωνάξει η μαμά του για φαΐ.





Αυτή την εργασία την έκανα με υλικά που βρήκα στο σπίτι, όπως: κουτί από πίτσα, χαρτοπετσέτες, ξυλάκι παγωτού, ένα πλαστικό πιάτο και χαρτί.





Ορίστε και κάποια μέρη που «επισκέφτηκε» ο θαλασσοπόρος:




















Κατασκευές
ΤΟΠΙΑ: Αναζήτηση Google

11 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Mας αρέσει πολύ να ζωγραφίζεις και... γενικά να δημιουργείς. Ευτυχώς είχες έμπνευση, είχες ιδέες και έκανες κάτι εξαιρετικά δημιουργικό! Μπράβο! :))
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

Unknown είπε...

Τέλειο! Πολύ καλή δουλειά!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ. Την άλλη φορα ομως θα προσπαθήσω λίγο πιο πολύ! ;-)

δάσκαλος98 είπε...

Εσύ είσαι BlackCat62; Μα η ανάρτησή σου είναι ήδη πανέμορφη! :D

Unknown είπε...

Ναι εγώ είμαι. Καλή σας μέρα κύριε !

δάσκαλος98 είπε...

Καλημέρα, αστέρι μου!

Unknown είπε...

Ετοιμαζω κι αλλα "δωρακια" !

δάσκαλος98 είπε...

Νιαμ νιαμ! (χα χα χα!)

(πρόσεχε λίγο τους τόνους σου, ε;)

Unknown είπε...

Χαχαχα. Αυτό με τους τόνους μου το λέει και η μαμά μου!

Unknown είπε...

Χα χα χα χα!

δάσκαλος98 είπε...

Προς Red Rose: Διέγραψα τα όμορφα σχόλιά σου, γιατί δεν είχαν ψευδώνυμο. Πρόσεχε! Ρίξε μια ματιά εδώ, αν θες. :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα